Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 28 November 2016

Bila aku gi gym berbayar , gym di rumah wife manfaatkan !

 

Alhamdulillah.. nampak dah keberhasilannya selama 2 bulan aku bekerja keras ! Huhuhuh.. Hilang lemak lemak di perut ditambah lagi dengan bantuan dari Alaain Clinic and Spa yang membantu memecah lemak lemak degil di bahagian pinggang yang mana selama 30 tahun dia bermaharajalela di situ !

Maka tertubuhlah Acc Instagram terbaru aku… Hehehe.. Santai Ben Ashaari. Jangan lupa follow ! Yang ni aku plan nak main hitam putih kehidupan jer.. Heee.. Takda warna.

image

Terus terang aku katakan , bukan ‘murah’ untuk dapat gini. Banyak duit digunakan ! Tapi tak la sampai tahap Nabil abis 10k gitu haaaa.. Aku rasa tak sampai pon 1k. Tu pun untuk beli suppliment dan yuran gym selama 2 bulan.. ok la kan ?

Gym kat rumah apa jadi ? Wife aku lak gunakan untuk bersenam.. Dia benar benar manfaatkan setiap inci besi yang ada di situ ! Huhhh !

image

4 komen :

Anis Azalea berkata... [Reply to comment]

alamak jadi penyidai baju, hehe..

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Tiada pembaziran..hihihi...

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

Hahahaha bersabarlah abenn 😂😂😂😂

amelia ramli berkata... [Reply to comment]

hahahaha...akal ibu2 ni pjg & hebat2 abg ben..1 bende boleh di pelbagai gunakan..hahahahaa

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI