Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 7 November 2016

Punca Elly Mazlein tarik diri dari Gegar Vaganza 3 ?

 

Ada kawan kawan di Facebook kasi tau sebenarnya tiada penyingkiran tetapi Elly Mazlein tarik diri ! Terus menarik minat aku untuk mencari punca kenapa dan mengapa ! Aku sangkakan dia tak sihat tetapi….

image

Hurmm.. takkan kerana komen Tok Ram kot ????  Aku jumpa satu komen di satu status …

image

Ini jawapan yang aku jumpa dari satu video yang viral dia bersama Dato Seri Vida.. Elly tak perlu simpati orang . Elly masuk Gegar Vaganza ni sebab niat nak cari duit untuk anak dan bapak serta nak tunjuk bakatnya.Elly kecik hati dengan apa yang Tok Ram cakap..

image

Memang nampak pedas kritikan tu dan Elly nampak sentap tapi takkan la semudah gini dia patah semangat ?? Sepatutnya dia kena berusaha dan tunjukkan yang dia lebih bagus dari apa yang Tok Ram kata tuu !

Tak pe la.. Apa pun , dia dah beri persembahan yang cukup bagus dalam Gegar Vaganza ni. Ketiadaan dia sedikit sebanyak menghilangkan seri Gegar Vaganza kali ini.. yang mana ramai penonton terhibur dengan ‘kemanjaan’ dan suara dia yang bagi aku mampu memberi saingan hingga ke final !

Tapi kan… aku rasa kannn… Dato Seri Vida berjaya pujuk dia dan dia akan ada minggu depan ! Go Dato Seri Goooo ! Hahahahaa…

7 komen :

Shiqeen Sattar berkata... [Reply to comment]

motif nk sentap?

mas saari berkata... [Reply to comment]

betul³.. patutnya janganlah tarik diri, buktikan dia terbaik dan boleh ke final! jadikan kritikan tu pembakar semangat..

Mr SaintHood berkata... [Reply to comment]

Nak buktikan terbaik macamana kalau Juri secara terang dalam siaran langsung memberi komen seolah mereka akan cuba usahakan markah "ehsan" kepada Elly....?? Ini sudah tentu akan memberi pandangan tidak elok kepada Elly dari mata peserta lain, industri dan masyarakat...!! Katakan kalau dia berjaya masuk final pasti akan ada suara2 sumbang mengatakan itu adalah hasil dari markah "ehsan" juri. Saya menyokong tindakan Elly demi menjaga maruah diri dan kareer beliau....allahualam...

syima yusuf berkata... [Reply to comment]

Baru tahu punca kenapa kak elly keluar. Kak Elly patutnya be strong dan buat yang terbaik. Sedih sebab kak elly keluar huhu

NATDRAH berkata... [Reply to comment]

@Mr SaintHood
Ya, saya sependapat dengan pandangan saudara Mr SaintHood. Pedih dan memang boleh sentap bila dikritik macam tu. Tok Ram ni cakap ikut lepas jek

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Ada hikmah semuanya..

YB Shehan berkata... [Reply to comment]

word ehsan tu mmg akan kekal di mulut smua org selagi dia stay. baik xyh stay.. huu.. baru je dpt layan vid tu. hehehehe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI