Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 27 Disember 2016

Anak-anak gunting di salon dan bapak dia..

 

“ Qhaliff.. Zahra.. Gunting rambut jom… “. Dua dua ‘jommmm’ tapi dengan syarat , mainan dulu ! Huhu… Nasib baik diorang amik mainan yang murah jer. Kalau tak , memang aku hantuk pala kat dinding la jawabnya ! Kopak wooi. Duit banyak nak guna untuk awal tahun.

Qhaliff tak nak gunting kat satu salon ni. Dia kata tak best ! Dia nak kat salon yang bagi aku memang ‘pergh’ laa.. Memilih tul ! Tapi memang ada beza la..

Sekali budak gunting.. RM33 ! Termasuk GST.

image

Dan Zahra.. RM22 kalau tak silap aku. Kat salon lain lak. Dia tak kisah tapi kena cepat skit gunting sebab dia tak selesa dengan rambut rambut yang jatuh ke muka dia ! Hahahaha..

Mata pon dah tak nampak. Huhuh..

image

Dan bapak dia mesin sendiri je rambut.. Nak gi kedai gunting biasa pun dah tak mampu ! Beli mesin dan botak je la kepala ! Nak hensem hensem pon , bukan leh nikah 2-3 pon kan ? Hahahaha.. Segak skit dah la.. kan kan ?

 

image

Jangan lupa baca MINYAK HERBA ASMAK yer.

2 komen :

Shiqeen Sattar berkata... [Reply to comment]

comey jer Zahra x nmpk mata haha

Dura Norell berkata... [Reply to comment]

Hehe. Ade salon favourite gitu ya 😊

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI