Cantik , bersih , kemas tapi gagal ‘menyinar’ !

by - Ahad, Disember 04, 2016

 

Berhenti makan di satu restoran berhampiran Hospital Setiu , Terengganu selepas selesai majlis persandingan adik ipar di Pekan, Pahang. Jauh perjalanan aku minggu ni. Sian kat anak anak duduk lama dalam kereta. Hurmm..

Aku berhenti kat sini selepas puas mencari restoran yang sesuai untuk berhenti makan malam. Hurm.. hancur diet aku bila balik Kelantan ni.

Ternampak dari jauh restoran yang aku tak tau nama ni.. terus berhenti selepas dapati ianya kelihatan cukup menarik dari jauh. Kalau di KL , restoran gini punya cun.. confirm penuh dengan orang ! Persoalannya , apakah keistimewaan restoran ni selain dari cantik , bersih dan selesa ? Apakah makanannya sedap dan unik ? Hurmm..

image

image

image

Layanan , ok ! Memang puashati. Cuma part makanan.. hurm.. sayang sungguh la.. Restoran gini punya konsep , makanan cam gerai siam tepi jalan di area KL jer.. Maksud aku ialah makanannya biasa biasa jer. Takda yang mampu membuatkan aku rasa cam nak tambah lauk lain atau mintak nasi tambah. Kiranya boleh la makan untuk sekadar kenyang. Air carrot epal yang aku mintak pon aku rasa aku buat lagi sedap ! Huhuhuh.. Maaf.. bukan nak kritik tapi mintak kalau boleh buatlah sesuatu yang lebih menarik dan unik pada makanan tu.. seiring dengan konsep restoran tu. Baru da booomm !

You May Also Like

3 comments