Sabtu, 6 Februari 2016

Mencegah Kanser bersama Jus Annona



Sedap pulak Jus Annona ni ! Hehehehe.. Setiap malam , aku dengan sendirinya akan ke dapur dan akan guna satu sachet. Sedap rasanya ! Hehehehe...Selain sedap , tujuan aku mengamalkan Jus Annona ni adalah kerana untuk mencegah kanser.. Bole kena kanser ni ??? 

Hurmm.. Ayah aku salah seorang pesakit kanser dan kini bebas dari penyakit tu. Itu pun setelah melakukan pembedahan dan juga rawatan kimoterapi berbulan lamanya ! Bila teringat bagaimana ayah aku melalui segala derita , aku tak berani pandang rendah mengenai kanser ni ! 

Setiap hari ada je orang meninggal dunia kerana kanser. Kanser dah boleh dikategorikan antara penyakit utama di dalam dunia sekarang ni. Di Putrajaya siap ada Institut Kanser lagi ! Haaaa. Punca kepada penyakit ni ada banyak..Antaranya ialah pemakanan.. Hurmm.. 

Maka , aku 

Bagus sangat ke Jus Annona ni hingga mampu mencegah kanser ??? Satu persoalan yang baik.. kan ? Aku tertanya gak.. macam korang ! Tapi ketika ayah aku terbaring di atas katil hospital , ramai syorkan aku cari durian belanda. Ketika tu , aku tengah buntu. Ayah aku lak memmang tak nak amik apa apa ubatan selain ubat hospital.  

Bila kawan aku perkenalkan Jus Annona , aku baca segala infomasi mengenainya di laman web rasmi Jus Annona , Penawar Kanser Semulajadi dan ternyata ramai yang dah menggunakan Jus Annona. Ini dibuktikan dengan testimoni dari mereka yang dah mengambilnya.




Apakah kelebihan yang ada pada Jus Annona hingga mampu memcegah kanser ? Berapa harganya ? Camana nak beli ? Nak jadi ahli ??? Macam macam persoalan yang korang nak tau kan ? Ok.. Aku syorkan korang baca dulu mengenai Jus Annona di http://www.annonaofficial.com kemudian jika nak tanya dengan lebih lanjut , andai malas nak baca .. heheheh.. aku tahu... aku pun kekadang malas.. Aku lebih suka bertanya terus.. kan kan ? Korang boleh je hubungi terus hotline mereka di :

016 449 7181 
016 446 7181
016 446 4181 

Selain kanser , Jus Annona juga bagus untuk mereka yang ada masalah dengan sendi seperti aku.. heehe.. Alhamdulillah , ada perubahan sejak amalkan Jus Annona. Boleh je baca di  Jus Annona Penawar Radang Sendi. OK ? 

Berikan yang terbaiik buat diri dan keluarga anda. Mencegah lebih baik dari merawat.. kan kan ? Selamat Mencuba..

Rahim lemah..

Bukan Rahim SepahTu , tu laaaa... Aiyokkkk... Wife aku kan mengandung.. Dan kelmarin , ada keluar darah skit.. Dan hari ni , gi check doktor.. Doktor kata rahim dia tak kuat.. Kena banyak rehat ! Tak boleh buat kerja apa apa pun.. Kena baring jerrrrr.. baringg jeee tauuu ! Fuhhh... Aku kena amik alih laa kerja rumah pasni ! 

Sebenarnya , dari Qhaliff dulu memang doktor dok nasihat banyakkan berehat. Tak leh jalan jauh dan tak leh buat kerja berat ! Angkat barang pon tak leehhh ! Haaaa.. Dan masa tu , jumpa Dr. Hamid Arshat... dia bagi macam macam ubat  untuk di makan dan alhamdulillah.. cukup 9 bulan. Dan begitu juga dengan Zahra.. sama jer.. 



Hurm... nampaknya cuti panjang ni , duduk rumah je la.. Seperti sebelum sebelum ni , memang nganga je di rumah !! Dan aku... hurmm... kena banyakkan bersabar melayan karenah wife dan anak anak.. Huhuuh.. Cabaran wooo...

Hurmm... 

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI