Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 26 Februari 2016

Akhirnya , berdua dengan Qhaliff !


Puas aku pikir.. Nak bawak ke tak ? Boleh ke tak nak uruskan dia ? Bukan apa.. aku gi ni sebab kerja. Bukan nak jenjalan cuci mata usha awek kat Legoland ni haaa.. Huhuhuh.. Dan akhirnya aku buat keputusan , aku bawak je laaa.. Nasib baik Awi ikut aku gak.. Boleh dia tumpang tengokkan Qhaliff dan layan mamat kenot ni... Huhuhuh..

Alhamdulillah... dia ok walaupun ada jugak la buat karenah tersendiri.. Ok la kan .. budak ! Tak buat karenah , masalah gak..kan ?









Dan dia enjoy kali ni ! Sebelum sebelum ni , dia agak takut dan kurang selesa.. Kali ni , satu Legoland di punya ! Berlari sana sini dengan meriahnya !! 

Pasni boleh la bawak dia ke mana mana saja.. Er , tak kot ? Huhuhuh...


Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI