Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 19 Mac 2016

Tiada lagi FUTSAL untuk aku !

 

Masa kengkawan sekolah aku ( sebaya usia ) cerita yang mereka tak leh lagi main futsal sebab masalah lutut , aku sengih jer ! Takkan la sebab lutut kot sampai berenti main futsal ???

Dan semalam… aku main futsal bersama rakan rakan blogger #KBBA9 .. dann..

image

Dan.. 3 jam bermain futsal berakhir dengan… lutut aku ‘tertwist’ ! Perghh.. dia punya sakit !! Adoiyaiii…  Baru tahu camana rasa bila pemain bolasepak menjerit atas padang bila lutut bermasalah tetiba ! Adehhhh..

Atas nasihat kengkawan .. kena tukar sukan dah aku.. Rasanya.. rasanya… aku nak main basikal lak la ? Gym tu, gym gak la.. tapi basikal tu cam best je .. kan ? Hehehehe..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI