Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 5 April 2016

Sebelum tidur !

 

Wajib aku basuh muka ! Tak selesa aku tidur dengan muka berminyak. Sungguhpun aku mandi tapi kalau terlupa basuh muka , memang gatal la muka aku !

Pilihan aku… korang tau dah ! Tentunya Tea Tree Oil Facial Cleanser dari Cosmoderm.

image

Pernah aku terlupa pakai.. Esoknya memang gatal gatal muka aku. Ni pulak sekarang dengan cuaca terik dan berdebu… fuhhh !

Satu lagi yang wajib aku pakai terutamanya selepas balik dari gym.. heheheh … Lepas pakai baru rasa selesa dan nyenyak tidur !

image

Heroes Men Wash dari Nanafa Beauty.. Produk ni kalau kat Pantai Timur , memang dah top ! Belah belah lain je sedang naik. Yang pernah pakai , memang akan kata….

“ Sejuknyaaa… “.

Dan pastinya tanya mana nak dapatkan stok lagi ! Hehehehe.. Memang terbaekkkk dua dua produk yang aku guna ni..

Rahsia aku menguruskan badan !

 

Sebenarnya , aku pon terkejut gak. Aku takde la nak turunkan berat sangat tapi lebih pada nak clearkan toksid di dalam badan aku ni..

image

Belum capai apa yang aku nak tapi nampak sangat la perubahannya. Ramai dah kawan yang aku cadangkan cara ni dan ternyata berkesan pada mereka. Badan pon rasa ringan.. hehehe ..

Hilang 4 kg dalam masa 2 minggu ? Dulu XL , sekarang L ! Dan Bagaimana aku berjaya menurunkan ke size M ? Haaa.. apakah rahsianya ??? Tak susah pon.. Segala boroi tu boleh hilang dengan dua cara ! Kosnya tak besar dan amat menyihatkan.. Pastu confirm akan segak dan bergaya.. Si isteri pasti akan tertawan.. Anak dara tersenyum bila selisih dengan anda.. Auww.. Hahahaha.. Senyum bukan tanda suka atau gatal.. Ada sebab lain la tuu.. hehehe..

Apakah rahsianya ??? Undi BEN ASHAARI di TOP 5 #APO2016 dulu ! Haahahahaah ..

Kalau korang dah godek semua ni tu , korang jumpa dah ! Kalau belum.. sila godek… kena rajin godek baru tau rahsianya.. Senang je pon. Aku dah cerita pon dalam tu..

Yang penting, sihat…

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI