Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 8 April 2016

Kenapa aku pilih produk COSMODERM ?

 

Sebelum aku kenal Cosmoderm , aku payah nak setia dengan satu satu produk.. Asyik tukar sana sini.. Ada yang memudaratkan dan ada yang tak tahan. Memudaratkan seperti pencuci muka.. kering dan makin berminyak lalu jerawat naik lagi banyak manakala losyen badan banyak tak sesuai dengan kulit aku. Maka aku makin malas nak jaga kebersihahan diri. Memadai mandi dan sabun.. gosok gigi ! Daahh !

Tapi sejak aku ‘berkenalan’ dengan Cosmoderm , aku dapati produk produk dia begitu sesuai dengan aku. Hampir kesemua produk yang khusus untuk lelaki , sesuai untuk aku.. dan keluarga aku !

image

image

Dengan keadaan cuaca di negara kita yang dilanda El Nino ni ditambah lagi dengan wabak denggi , aku kena senantiasa bersedia melindungi diri dan anak anak !

Kalau terleka.. jadi macam baru baru ni di SongkRun 2016. Aku terlupa nak pakai BB Cream Cosmoderm… Dah tak pasal pasal sunburn kulit aku. Kawan kawan yang pakai , aku tengok tenang jer. Muka pun maintain cerah jer berbanding aku ! Huhhhh…

Manakala wife lak.. setiap dua tiga bulan sekali dia akan order set pembersih muka. Bagus untuk dia dan yang penting , jimat ! Murahhh !

image

image

Dan untuk seisi keluarga.. Sabun mandi dan Magic Lotion memang jadi kesayangan la.. Masa mandi pakai , selepas mandi pon tetap akan pakai ! Bising si isteri kalau tak dipakaikan ! Takut nyamuk atau serangga halus gigit terutama pada si Zahra yang punya kulit sensitif !

image

Yuppp.. aku sekeluarga adalah pengguna tegar produk Cosmoderm. Boleh pening dibuatnnya kalau produk ni tak ada di pasaran…

image

Kalau nak shopping banyak banyak.. tunggu masa jualan murah ! Hehehhe.. Kat web Cosmoderm pon selalu ada jualan murah. Masa tu , sila borong !

Sila ikuti perkembangan di Facebook Cosmoderm dan laman web Cosmoderm.

Facebook : www.facebook.com/Cosmoderm

Laman web : www.cosmoderm.com.my

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI