Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 18 Mei 2016

Kenapa Hard Rock Cafe Hotel , Penang ???

 

Tak sabar aku nak ke Pulau Pinang , minggu depan ! Kenapa ? Huhuhu..  Sebab aku nak bawak mak dan ayah mertua aku yang dah lama sangat teringin ke pulau kelahiran orang tua aku ! Mereka tak pernah jejakkan kaki lagi ke Pulau Mutiara tu.. dan teringin sangat katanya.. Aku , sementara berkemampuan.. aku bawak la.. nanti dah tak mampu , menundukkan kepala je la aku .. heeee..

Dalam banyak banyak hotel , Hard Rock Hotel di Pulau Pinang yang bagi aku nampak lebih ‘kekeluargaan’ dan sangat santai terutama kalau amik bilik di bawah.. Fuhhh ! Bukak je pintu , dan terjun ! Hahahaha..

image

Aku dah ke sini sekali.. Dan terus teringatkan ahli keluarga belah wife aku. Mesti dorang akan seronok sangat di sini ! Confirm enjoy giler punya ! Hahahaha.. Maklumlah , diorang jarang jarang sangat duduk hotel 5 bintang gini.. Jadi , apa salahnya bawak diorang sesekali kan ? 

Satu lagi yang aku suka di hotel ni ialah viewnya ! Tak rasa macam di Malaysia lak tetiba.. hahaha..

image

image

Cantik kan ? Haaa..

image

Aku memang perlukan satu percutian singkat.. Heheh.. Makin semak kepala otak aku ni.. Dan , Penang tengah dibanjiri buah durian yang giler gempak sedap punya ! Huhuhuh…

Jommmm !

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI