Jumaat, 22 Julai 2016

Apa dah jadi dengan sistem LRT ?

 

Terbaca satu luahan seorang rakan di Facebook serta gambar dari satu artikal yang membuatkan aku .. TERBELIAK BIJIK MATA BIRU aku ni !

image

Aku tak percaya ! Takkan kot !! Dah bertambah stesen LRT skang ni mesti dah cukup gempak ! Huhuh.. Kemudian aku baca komen komen yang ada di status tu..

  • “ Tadi nampak benda yg sama jadi.. Klau standard service yg mcm tu.. Mcm seolah2 kita naik lrt tu free.. Padahal bertambang.. Dan agak mahal kot. Apa org2 atas2 yg besar tu nak expect kita buat? Bersabar tanpa komplen? “
  • “ Pg td pon sama jugak. Penatlah, dh keluar awal lewat jugak. Td tren ampang dhla delay dgn tlalu ramai org tk dpt nk masuk, pastu dh masuk tak gerak2 lama, nk bnafas pon taleh sbb terlalu penuh smpai taleh gerak, risau pengsan ja, dhla ekon tak rasa. Tensen la dgn lrt ni skang “

Segalanya kerana pertukaran sistem ?

image

 

image image

Alamak… kalau macam ni la punya teruk.. rasanya baik aku redah jammed guna kereta jer ! Busuk busuk pun , aku bergerak gak ! Dari tersadai yang tak tau berapa lama baru dapat naik LRT ! Adehh..

Kemudian teringat akan satu cadangan yang aku rasakan tak layak sama sekali dibuat di ibukota tercinta kita ni.. Kita belum sampai taraf negara maju lagi.. jauh lagi !

image

Pening aku ! Esok pagi dah nak kena gi BTS ! Aduhhhh…

Sumber : Says.com

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI