Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 2 Ogos 2016

Santai dengan anak-anak di Taman Rama-Rama , Kuala Lumpur.

 

Best ! Taman Rama-Rama adalah salah satu tempat aku suka pergi dari dulu lagi. Entah kenapa , rama rama ni memberi aku inspirasi mengenai kehidupan. Nak masuk pon tak la mahal sangat. Dewasa baru RM11. Budak budak, RM6 jer.. Ok la kan ? Qhaliff dan Zahra , memang suka sangat tadi..

Terletak di Tasik Perdana , Taman Rama-Rama ni memang mudah pergi pon. Parking percuma. Dan pastinya , kaki kamera nak test kamera , ni la tempat dia ! Huhuhuh..

Nasib baik laaa bawak budak budak. Kalau tak , fuh !! Memang layaan nak bergambar kat sini ..

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Abis pusing ! Kalau tak kerana mak dia yang dah penat , rasanya diorang nak pusing lagi dalam tu.. Huhuhuh.. Sian. Kena paksa keluar juga.. Nanti gi Taman Burung lak.

Daddy dah jual tab Qhaliff !

 

Dia tanya aku.. mana tab dia.. Aku kata aku dah jual ! Dia tanya lagi dan lagi.. Aku jawab lagi dan lagi ! Nampaknya dia tak paham maksud aku tu..

“ Daddy dah kasi kawan daddy.. “ .

Baru dia paham.. kemudian dia bebel laaa kat aku.. Huhu.. Aku wat tak tau jer.. Sejak tu , dia tak de dah nak cari tab tuu ! Hehehehe.. Layan apa yang ada di depan mata dia.

image

Dan nak dijadikan cerita.. Malam tadi , aku lepak sekeluarga dengan sahabat aku , Alwi.. dan aku bagi la tab S tu kat dia untuk cuba pakai. Qhaliff nampak ! Terus dia meraung kat situ gak ! Dia punya meraung , memang tak pernah aku nampak ! Aku tak paham pada awalnya kenapa dan mengapa dia meraung..

“ Kenapa daddy bagi tab Qhaliff ni.. “.

Aku cuba pahamkan maksud dia. Puas aku fikir dan ingat.. Apa tak kena ngan dia ni hari ni ? Meraung sakan ! Tiba tiba aku teringat.. Hahahaha.. Aku kata aku kasi tab ni kat kawan.. Dia punya sedih rupanyaaa ! Terus dia amik dan pukul aku ! Hahahahaha.. Dia memang suka tab ni sebab ada S Pen ! Terus dia pegang..tak kasi orang amik..

Adeh…

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI