Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 20 September 2016

Gunting rambut atau aku nak bertudung jer ?

 

image

Hurmmm.. panjang dah rambut.. tengah pening.. nak gunting je ke atau nak pakai tudung.. Hurmm.. Pendapat korang ? Ehhh .. bukan aku !! Adehh.. salah buh tajuk lak aku..

“ Gunting rambut atau Zahra nak bertudung jer ? “

Haaa.. baru betul tajuk ni !

image

Nak gunting pendek macam ni atau kekalkan panjang sampai ke pinggang.. Tapi kesian lak kan ? Panas gitu.. Kalau tinggal kat England ke , New Zealand ke.. ok la gak kan ?

Bertudung ? Belajar dari sekarang ?

image

Hurmm… camana ehh.. Gunting kang , pakat teriak lak..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI