Gila My Little Pony !

8:13 PG
  Zahra.. kalau nampak apa je menda yang ada gambar kuda unicorn tu , dia memang akan menjerit ! Kalau tengah makan ke.. tengah menangis k...

Demam lagi..

6:25 PTG
  Betul kata orang.. gi sekolah ni bukan sebab nak kasi bijak saja tapi nak kasi berakal ! Qhaliff buat pertama kalinya ke tadika.. baru m...

MC lagi Qhaliff..

5:39 PTG
  Entah tak tau apa ceritanya.. tau tau jam 4-5 pagi tadi , wife sibuk basahkan badan Qhaliff. Dia kata demam. Panas sangat badan dia. Aku...

Nasihat buat perokok !

1:33 PTG
  Aku gi basuh kereta tadi. Bukan aku basuh tapi orang lain basuh. Aku tak rajin nak basuh kereta sebab kalau basuh mesti tak puashati pun...

Ku serahkan padaNya ..

5:34 PTG
  “ 8 hari di Jepun ? “ . Wowww ! Satu tawaran yang menarik. Aku terus memberi jawapan tanpa fikir panjang. Seronok tuuu ! Mesti banyak te...

La Juiceria memang best !

12:42 PTG
  Tiga hari aku batuk teruk. Sebelum ni memang payah la aku nak batuk atau selsema tapi selepas juicer aku rosak dan belum dibaiki , aku d...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.