Semakin bikin aku geram sama dia !

 

4 bulan lebih dah usia dia. Banyak akal dan banyak songeh ! Dan pandai menarik perhatian mak bapak dia ! Nak kena ada di sisi senantiasa

image

image

Senang sangat nak jaga dia. Kuat susu.. dan kuat teriak. Menariknya , baju seluar dia skang.. kena pakai abang dia punya yang berusia 6 bulan ! 4 bulan punya pakaian , tak muat ! Aku rasa dia akan lebih tinggi dari aku nanti ni..

Hurm… tak tau la nanti camana perangai dia bila 1 tahun. Abang dia , satu tahun cam baby. Akak dia 1 tahun dah macam makcik makcik.. Dia ni ? Hurmm…

7 ulasan:

  1. Alhamdulillah Aariz membesar dengan sihat..

    BalasPadam
  2. kejap jer dah 4 bulan, comel sangat dia!

    BalasPadam
  3. anak no.3 memang adorable..eh? hehehe

    BalasPadam
  4. haha...macam makchik-makchik..bukan makchik, princesss..ahaks..

    BalasPadam
  5. Macam-macam kerenah anak-anak. Layan aje mereka dengan sebaiknya.

    BalasPadam
  6. anak kita pun baru 4 bulan..tapi org kata dh macam 5-6 bulan..baju byak dh ngam2 je..

    BalasPadam
  7. Memang seronok jaga baby :) walaupun ada yang banyak ragam.. tapi itulah pengalaman dan kenangan kita bila depa dah besar nanti :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009