Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 25 Januari 2017

Semakin bikin aku geram sama dia !

 

4 bulan lebih dah usia dia. Banyak akal dan banyak songeh ! Dan pandai menarik perhatian mak bapak dia ! Nak kena ada di sisi senantiasa

image

image

Senang sangat nak jaga dia. Kuat susu.. dan kuat teriak. Menariknya , baju seluar dia skang.. kena pakai abang dia punya yang berusia 6 bulan ! 4 bulan punya pakaian , tak muat ! Aku rasa dia akan lebih tinggi dari aku nanti ni..

Hurm… tak tau la nanti camana perangai dia bila 1 tahun. Abang dia , satu tahun cam baby. Akak dia 1 tahun dah macam makcik makcik.. Dia ni ? Hurmm…

7 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah Aariz membesar dengan sihat..

mas saari berkata... [Reply to comment]

kejap jer dah 4 bulan, comel sangat dia!

IQ = Iez Qis berkata... [Reply to comment]

anak no.3 memang adorable..eh? hehehe

Radhia Razali berkata... [Reply to comment]

haha...macam makchik-makchik..bukan makchik, princesss..ahaks..

Pokok Manggis Depan Rumah berkata... [Reply to comment]

Macam-macam kerenah anak-anak. Layan aje mereka dengan sebaiknya.

Wanie Masduki berkata... [Reply to comment]

anak kita pun baru 4 bulan..tapi org kata dh macam 5-6 bulan..baju byak dh ngam2 je..

Dura Norell berkata... [Reply to comment]

Memang seronok jaga baby :) walaupun ada yang banyak ragam.. tapi itulah pengalaman dan kenangan kita bila depa dah besar nanti :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI