Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 15 Februari 2017

Aariz Iman , 6 bulan !

 

Isnin ari tu , dia disuntik sekali lagi. Dan semalam , badan dia mula terasa macam nak demam. Terpaksa berehat banyak banyak. Berat badan dia dah 8kg dan tinggi dia , memang tinggi ! Aku dukung pun terasa la kepanjangan dia berbanding Qhaliff dan Zahra dulu.

Budak mudah tersenyum dan berlesung pipit ni dah beberapa kali jatuh tilam. Dan mula terliur bila tengok orang makan ! Teringin nak makan dah sangat kot ?

image

Kelmarin disuntik , tak nangis pun. Lemak tebal. Pandai bapak dia jaga. Kasi susu ibu banyak banyak. Hahahaha… Dia mula nangis bila boring terbaring atas tilam. Aku rasa dia ni cepat berjalan nanti ni. Tak sabar nak bermain dengan abang dan kakak dia !

image

image

Dan mula nak bising dah… hehehe.. tapi macam tak bannyak cakap je nanti. Banyak senyum. Confirm lebih gambar dari kata kata ni nanti !

7 komen :

aima berkata... [Reply to comment]

Comel ssangat, jgn demam ya ariz

Kak Sue berkata... [Reply to comment]

Alolo..comelnya diaaa..

Mama Kembar 3 berkata... [Reply to comment]

Geraammmm sgt ngan Aariz ni, agah sikit dah senyum hehe

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

kawan kak Zahra bila Abang pergi school..hihi..

MAY berkata... [Reply to comment]

comelnye. mula rasa nk tmbh lg 1 ni..

Shiqeen Sattar berkata... [Reply to comment]

Alahai comelnyaaaaaaa....

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Nampak kehenseman aariz terserlah !

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI