Aariz Iman , 6 bulan !

 

Isnin ari tu , dia disuntik sekali lagi. Dan semalam , badan dia mula terasa macam nak demam. Terpaksa berehat banyak banyak. Berat badan dia dah 8kg dan tinggi dia , memang tinggi ! Aku dukung pun terasa la kepanjangan dia berbanding Qhaliff dan Zahra dulu.

Budak mudah tersenyum dan berlesung pipit ni dah beberapa kali jatuh tilam. Dan mula terliur bila tengok orang makan ! Teringin nak makan dah sangat kot ?

image

Kelmarin disuntik , tak nangis pun. Lemak tebal. Pandai bapak dia jaga. Kasi susu ibu banyak banyak. Hahahaha… Dia mula nangis bila boring terbaring atas tilam. Aku rasa dia ni cepat berjalan nanti ni. Tak sabar nak bermain dengan abang dan kakak dia !

image

image

Dan mula nak bising dah… hehehe.. tapi macam tak bannyak cakap je nanti. Banyak senyum. Confirm lebih gambar dari kata kata ni nanti !

7 ulasan:

  1. Comel ssangat, jgn demam ya ariz

    BalasPadam
  2. Geraammmm sgt ngan Aariz ni, agah sikit dah senyum hehe

    BalasPadam
  3. kawan kak Zahra bila Abang pergi school..hihi..

    BalasPadam
  4. comelnye. mula rasa nk tmbh lg 1 ni..

    BalasPadam
  5. Nampak kehenseman aariz terserlah !

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009