Punca aku makin kurang update blog !

 

Asal aku pegang.. dia pun nak ! Nak sekejap jer.. Nak tekan A , katanya. Bila dah bagi , abis satu laptop ni dia ubah. Aku nak ubah semula  ke asal pun dah tak camana ! Adehhh..

Jadikan Zahra blogger ? Eh , tak pe laaaa… Nanti banyak rahsia aku lak dia cerita dalam blog. Haaahha.. mana boleh wehhh. rahsiaa tuuu !

Tapi aku nampak dia lebih berpotensi dari Qhaliff. Dia punya gaya dan sangat misteri orangnya. Aku tak boleh nak baca perangai dia lagi. Dia baru 3 tahun dan 3 tahun dia berbeza dengan 3 tahun Qhaliff.

image

Kejadian di dalam gambar berlaku ketika jam 2 pagi. Pada waktu waktu gini laaa ku update blog dan sekarang , dia turut sama menyelit.

Dia bukan nak sangat main ngan laptop tapi dia nak aku tutup laptop dan tidur sekali dengan dia. Tu cara dia nak tarik perhatian aku. Yer , dia sangat sukakan perhatian. Hurmm… Tapi dari aku jer !

5 ulasan:

  1. Tak kira anak lelaki ke perempuan...memang golongan bapa jadi pujaan anak2...kadang2 julia cemburu tgk anak rapat dgn ayahnya...yelah kita mengandungkan mereka pun tak dpt hak mutlak si ayah tu...semua ayah ayah ayah...hahhahahha mak redho

    BalasPadam
  2. Amboi blogger cilik ni! hehehee..

    BalasPadam
  3. coz ank perempuan akan lebih manja dgn ayah. dan girls ni lebih cepat matangnya dr boys.

    BalasPadam
  4. Tak mustahil satu hari nanti salah seorang anak Abg Ben ada yang mengikut jejak daddynya..

    BalasPadam
  5. amboii dah ada pewaris blogger. hehe ..
    anak no2 biasanya la... dia rasa kurang diprhatikan dan nak diperhatikan . tpi dalam cucu boss la lisa tengok . hehehe... aben adil kot rasnya. tapi budak ni pemikiran berbeza skit.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009