Qhaliff menangis adiknya , Zahra diambil orang !

 

Kejadian berlaku di depan mata aku.. Berani budak tu ! Qhaliff cuba merebutnya kembali tapi gagal. Budak tu nampak lebih garang dari Qhaliff ! Tak terkata kata dia bila budak tu menolak Zahra ke hulu ke hilir.

Tapi Qhaliff tak biarkan je gitu saja ! Dia ikut jer sambil berbual dengan budak tu. Petah berkata kata dia. Qhaliff mati kutu. Budak bawak Zahra makin jauh. Qhaliff memandang aku.

“ Dik , tak nak jauh jauh. “. Budak tu tengok aku ,Aku tunjuk otot di lengan. Terus budak tu lepaskan Zahra ! Hahaha.. Ok , part tu aku tipu la. takkan la kot kan ? Hahaha..

Qhaliff gembira. Terus tak lepaskann adik dia. Haaa.. sayang gak dia kat Zahra. Kalau tak , asik berebut barang jer !

image

6 ulasan:

  1. Besar dah Abang Qhaliff dengan Kak Zahra..

    BalasPadam
  2. Bukti kasih sayang seorang abang terhadap adiknya.. comel mereka berdua ni.. Dah besar dah..

    BalasPadam
  3. budak yg dimaksudkan tu pelampung tu ke hehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009