Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 14 Februari 2017

Qhaliff menangis adiknya , Zahra diambil orang !

 

Kejadian berlaku di depan mata aku.. Berani budak tu ! Qhaliff cuba merebutnya kembali tapi gagal. Budak tu nampak lebih garang dari Qhaliff ! Tak terkata kata dia bila budak tu menolak Zahra ke hulu ke hilir.

Tapi Qhaliff tak biarkan je gitu saja ! Dia ikut jer sambil berbual dengan budak tu. Petah berkata kata dia. Qhaliff mati kutu. Budak bawak Zahra makin jauh. Qhaliff memandang aku.

“ Dik , tak nak jauh jauh. “. Budak tu tengok aku ,Aku tunjuk otot di lengan. Terus budak tu lepaskan Zahra ! Hahaha.. Ok , part tu aku tipu la. takkan la kot kan ? Hahaha..

Qhaliff gembira. Terus tak lepaskann adik dia. Haaa.. sayang gak dia kat Zahra. Kalau tak , asik berebut barang jer !

image

6 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Besar dah Abang Qhaliff dengan Kak Zahra..

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

mestilah sayang adik kan,

Normi Nieza berkata... [Reply to comment]

saper xsayang adik..:)

Sheery Dream Cakes berkata... [Reply to comment]

Bukti kasih sayang seorang abang terhadap adiknya.. comel mereka berdua ni.. Dah besar dah..

Emarieys berkata... [Reply to comment]

sayang abang pada adiknya..

Nurfaezah Abdullah berkata... [Reply to comment]

budak yg dimaksudkan tu pelampung tu ke hehe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI