Khamis, 16 Februari 2017

Sekeluarga diserang selsema kecuali hero !

 

Sok sek , sok sekkk.. Wife dapat mc 2 hari. Qhaliff tetap gi sekolah. Dia punya selsema tak teruk sangat tapi perlu diletakkan dalam keadaan berjaga jaga. Zahra dan Aariz , leh dikatakan teruk. Setiap kali bersin , tu diaaaa…. kuar warna hijau ! Fuhh.. Layaann..

image

Sesekali letak minyak Pati Batook Ori kat batang hidung dan dahi. Terasa lega la jap..  tapi pastu datang lagi ! Bagus Pati Batook Ori ni. Memang berjasa setiap kali memerlukan.

Baca Mana nak beli minyak Pati Batook Ori ?

image

Diorang semua kena.. kecuali aku ! Alhamdulillah , masih ok. Kalau kena , memang naya laa aku. Terpaksa cuti semua aktiviti harian aku. Tak sanggup aku aihh.. tak pasal pasal kembali boroi ! Huhuhuh..

Zahra , melekat ngan aku. Aariz , ngan ibu dia. Tak leh berenggang langsung bila badan tak sihat.. Hurmm.. Sian. Terpaksa batal percutian minggu depan. Lepak kat rumah jer. Huhuh…

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI