Aariz dah mula makan...

Fuhhhh.. Tak payah ajar! Beria dia tarik tangan kita. Bersungguh la nak makan..huhu..macam abang kakak dia dulu laaa. Tapi skang susah dah nak makan. Adehhh..

Untuk permulaan ni, mak dia kasi makan carrot. Dia blend sampai hancur.. Hahahaa.. Pastu suap. Dia punya berselera macam dapat chicken chop gitu. Siap kena tambah.. Huhu..

Patut la seminggu lepas susu tak pernah cukup untuk dia.. Dah kena makan! Susu je tak cukup. Ditambah dgn size badan dia yang aku rasa akan jadi besar dan tinggi.. Maka kena makan banyak la kot?? Heeee..

Esok, nak kena bawa lebih makanan ke rumah mak aku. Anak buah yang lahir sehari lebih awal pon dah mula makan.. Boleh la makan sama sama.. Esok ada meeting ngan artis.. Aummm. Nak jd blogger hiburan lak la pasni..

Baca entri Tanda-tanda Aariz dah bersedia untuk makan !

4 ulasan:

  1. wuwuwuwuwuwuwu...meeting ngan artis..

    BalasPadam
  2. comel nye Aariz...sedapnyeee makan...

    BalasPadam
  3. Tgk video aariz di IG...beria dia makan ben...syoknya!

    BalasPadam
  4. Wahhh bestnya Aariz dah pandai makan, lepas ni makin bambam lah dia.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009