Blogger jer dapat iPhone 7 ? Mana aci !! - BEN ASHAARI

Blogger jer dapat iPhone 7 ? Mana aci !!

 

Hee.. pertandingan yang dikhaskan untuk blogger jer ni.. Hadiah utamanya ialah iPhone 7 ! Ada dua kategori gitu.. memang senang sangat laa ! Satu artikal terbaik dan share terbanyak ! Haaa… ok la kan ?

Payah sangat ada yang kata.. Syarat tak terang lagi katanya.. Adehh , ye ker ??? Meh aku kasi contoh blogger yang dah buat.. diorang ok je .. Haa !

image_thumb3

Antara blogger blogger yang dah buat entri.. dan korang leh dapatkan idea ialah di :

Haaa.. senang je kan ? Nak tau lebih lanjut pasal contest ni , boleh baca entri aku di Sapa nak IPhone 7 ? Meh sini mehh… !!! Cepat joinnnn…

7 ulasan:

  1. Yeah. Moga berjaya dpt iphone tu. Amin.. heee

    BalasPadam
  2. Macam menarik je..boleh cuba mana tau rezeki

    BalasPadam
  3. Alaaa tak join lagi, syampu belum dapat. Moga sempat sebelum tarikh tutup.

    BalasPadam
  4. entri kita takmau pun letak sini.. ermmm..

    BalasPadam
  5. Assalam..

    wah abg ben letak link kita.. terharuu nak nanges.. T_T

    lama dah saya menyepi sejak masuk blajaq.. T_T

    moga abg ben dan family murah rezeki !

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.