HP Envy yang mendukacitakan ! Zenbook 3 ok ?

 

Baru je beli semalam kat Low Yatt. Harga RM3200 ,hutang ! Antara Lenovo , Asus dan Acer… aku terpikat dengan HP kerana ada nilai sentimental pada aku.. Hewlett Packett adalah komputer pertama yang dibeli oleh arwah ayah aku dan aku abiskan masa di depan komputer , 24 jam ! Huhuhuh.. Aku sendiri yang pilih komputer tu dan arwah membelinya dengan duit simpanan ! Agak terkilan sebenarnya aku tapi dia beli sebab anak anak dia belajar jurusan komputer ketika tu.. Kuat la alasan kan ?

image

Nampak gah dan cantik. Ringan jer.. Mengingatkan aku pada Toshiba Ultrabook aku yang hilang tu.. huhu.. Tapi nampaknya , HP ni gah sebab jenamanya saja.. Kalau dulu aku percaya sebab kualitinya tapi kini.. hurmm…

Aku terlupa nak belek betul betul sebab percayakan penjual tu.. Penjual tu ok je dan aku rasa dia pun tak perasan akan kecacatan di laptop tu.. Kalau tak perati betul betul pon memang takkan nampak sebenarnya.. hehehe..

Windows 10 full version.. tapi bila aku instal aplikasi yang aku nak guna sangat , aku hampa ! Hampaaaa tak leh guna kat situ ! Haihhh.. mula datang dah rasa kecewa beli laptop tu !

Sekarang tengah kuatkan semangat dan berharap aku akan kuat ! Heheheh.. Apa la HP ! Komen negatif banyak  tul kat Page dia ! Hurmm..

Sepatutnya aku amik ZenBook 3 eh ? Tapi komen kat page dia pon leh tahan gak tu.. huhu..

4 ulasan:

  1. apa kecacatannya? saya pn tgh survey nak beli

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. i choose zenbook3.
    lebih stylish and up to date

    BalasPadam
  4. HP memang dah kurang kualiti sekarang. Kalau kat ofis ni banyak pakai lenovo.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009