Jangan pandang ringan!

Kalau dah tau si kecil tu boleh gulingkan badan.. kaki dia dah kuat dan juga tangan yang asyik mcm nak mendayung, jangan sesekali tinggalkan dia keseorangan atas katil atau tilam yang tinggi tanpa ada penghalang!!

Aariz sendiri.. Walaupun letak bantal, dah berapa kali dia tendang kasi jatuh sebelum dia join sama jatuh! Nasib baik la ada tilam dah diletakkan di bawah.. Maka jatuh atas tilam.. Sengih!

Jangan pandang ringan wooo.. Kalau tak kena gaya dia jatuh, hurmmm.. Tak tau laaaa nak kata camana!  Bahayaaa sgt!

Bayi yang dah berusia 4 bulan ke atas.. Maka kita kena lebih berhati hati.. Nanti dah pandai mengutip, siap laaaa.. Huhu..


3 ulasan:

  1. wah ..aariz dah pandai bergolek. selalunya memang letak banyak pilow or ltak je atas toto. heheh.. time baby little boy tk pernah tidur atas katil . tido kt tilam je. tu pon tepi2 kena letak bnyak pillow

    BalasPadam
  2. Aariz dah mula buat regangan ya....anak buah PC dah umur 2 tahun pun dah tidur macam dalam kubu...papa mamanya susun bantal kanan kiri sekali bawah kaki...tidurnya bergimrama..

    BalasPadam
  3. anak baru jatuh tilam aritu..nasib baik x benjol dahi..menangis gak la ibu dia sekali..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009