Jangan pisahkan mereka ! - BEN ASHAARI

Jangan pisahkan mereka !

 
 
Kawan baik.. Kalau Zahra takda dalam rumah , memang mencari si Qhaliff. Tapi kalau Qhaliff takda , Zahra ok je ! Hahahaha.. Zahra jenis berdikari. Dia boleh je main sorang sorang dia jer tapi kalau dua dua ada , memang happening la rumah. Si kecik ? Dia memerhati jer.. dah mula pandai beri reaksi nak join sama abang kakak dia bermain ! Adeh.. cepatnya masa berlalu.. 
Hurm... Qhaliff ok jer ngan si Aariz. Zahra ni jer ! Ego lagi. Kalau aku letak sebelah dia , dia akan bangun dan duduk tempat lain. Tak pandang pon kat adik dia. Huuhhu.. keras sungguh la hati dia. Dia rasa adik dia nak rampas kasih sayang aku dari dia kot ! 
Sebab tu tak boleh pisahkan mereka. Bukan mudah diorang nak ngam kalau berpisah. Bukan apa , ada orang biasanya akan beri anak sulung mereka pada atuk nenek mereka.. katanya diorang yang mintak. Tak kasi kesian lak kan ? Tapi kalau kasi, secara jujurnya akan pisahkan kasih sayang antara adik beradik. Aku dah pernah merasainya. Dan memang payah nak ngam ! 
Kalau tanya aku la kan.. sebaiknya , jangan pisahkan mereka..

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.