Jangan pisahkan mereka !

 
 
Kawan baik.. Kalau Zahra takda dalam rumah , memang mencari si Qhaliff. Tapi kalau Qhaliff takda , Zahra ok je ! Hahahaha.. Zahra jenis berdikari. Dia boleh je main sorang sorang dia jer tapi kalau dua dua ada , memang happening la rumah. Si kecik ? Dia memerhati jer.. dah mula pandai beri reaksi nak join sama abang kakak dia bermain ! Adeh.. cepatnya masa berlalu.. 
Hurm... Qhaliff ok jer ngan si Aariz. Zahra ni jer ! Ego lagi. Kalau aku letak sebelah dia , dia akan bangun dan duduk tempat lain. Tak pandang pon kat adik dia. Huuhhu.. keras sungguh la hati dia. Dia rasa adik dia nak rampas kasih sayang aku dari dia kot ! 
Sebab tu tak boleh pisahkan mereka. Bukan mudah diorang nak ngam kalau berpisah. Bukan apa , ada orang biasanya akan beri anak sulung mereka pada atuk nenek mereka.. katanya diorang yang mintak. Tak kasi kesian lak kan ? Tapi kalau kasi, secara jujurnya akan pisahkan kasih sayang antara adik beradik. Aku dah pernah merasainya. Dan memang payah nak ngam ! 
Kalau tanya aku la kan.. sebaiknya , jangan pisahkan mereka..

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009