Happy Birthday Muhammad Qhaliff Iman !

Dari usia sehari hingga ke setahun rasa aku kot gambar ni.. Sekarang dah masuk 5 tahun dah usia dia. Sekejap je masa berlalu. Dalam masa 5 tahun , dia dapat dua adik.. kehilangan atok yang amat sayangkan dia dan.. menjadi abang yang penyayang dan anak yang dengar kata.. 
Esok , 2 hari bulan April.. genap dia 5 tahun.
Aku nak pastikan dia menjadi insan yang berguna.. Aku takda harta nak kasi.. takda tanah nak wariskan.. Apa yang aku ada bua masa ini.. nafas serta kederat yang masih mampu digerakkan. InshaAllah , beri yang terbaik buat dia dan adik dia selagi aku hidup..
Kalau aku takda sebelum dia dewasa . aku pinta korang tolong tolong tengokkan dia dan adik adik yer.. Sebab mereka membesar di dunia maya ini dari usia sehari.. korang kenal dia.. boleh kan ?

4 ulasan:

  1. Happy bday young man! Aamiin...untuk semua doa ibubapa Qhaliff Iman buat beliau :)

    BalasPadam
  2. assalamualaikum papa ben...selamat hari lahir yg ke 5tahun buat Qaliff semoga membesar menjadi anak yg soleh dan berguna pd bangsa dan negara...aamiin...:)

    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  3. happy birthday handsome ! semoga jadi anak soleh

    BalasPadam
  4. Selamat Hari Lahir Qhaliff.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009