Khamis, 6 April 2017

Kepercayaan Menghasilkan Kejayaan !


Alhamdulillah.. Walaupun nama aku 'diburukkan' di kalangan insan insan 'terpilih' demi mengejar projek projek tertentu , akhirnya yang 'terhapus' dengan sendirinya cerita cerita negatif itu selepas mengenali insan ini.. ecehhhh.. 
Tapi serius woooo. memang ada je manusia membawa mulut pasal aku ! Kononnya aku kejam ! Aku itu , aku ini ! Hurmm.. Memang gitulah sejak aku mula 'membrandingkan nama'  Ben Ashaari ni. Yang menyokong , boleh dikira dengan jari termasuk la saudara mara mahupun adik beradik. Katanya mengarut dan membuang masa .. tak bermanfaat langsung !
Sekarang ni... ada je syarikat syarikat besar berminat nak bekerjasama dengan aku dan juga team #KBBA9 yang dikepalai aku ! Dulu orang tak pandang wooo ! Katanya... macam macam la dikatanyaaa.. Sekarang ?? Haaa.. malas nak cerita laaa.. eceh !
Aku tak kisah semua tu.. yang penting pencapaian yang dicapai oleh aku dan juga team #KBBA9. Yang berbunyi kat luar tu , cuba tengok balik asal usul. Aku malas nak mengungkit.. Nasihat aku pada insan yang sering dikecam.. tenang sudah. Hadirkan kepercayaan mereka dengan berikan
melakukan tugas tugas dengan ikhlas..

7 komen :

Siti Rohaida Yusof berkata... [Reply to comment]

begitulah manusia,tak boleh tengok orang senang kan..agaga..yang penting terus usaha untuk memajukan diri dan orang sekeliling..

Nurzakiah Hanum berkata... [Reply to comment]

inshaallah

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Kebaikkan itu biarpun lewat terserlah tapi ianya akan lebih menyinar kelak..

Nurfaezah Abdullah berkata... [Reply to comment]

Well said bro ben

Min Aina Ila Aina berkata... [Reply to comment]

semoga terus berjaya

ubai ismail berkata... [Reply to comment]

kami sentiasa support abg ben dgn kbba !

:)

Juls Julie80 berkata... [Reply to comment]

i feel u.. pernah melalui thn 2011 & skrg tgh melalui, oleh orang yg sama..diburukkan demi nak dapat nama baik..tp tak pa..biarlah.. Allah ada. Yang pandai menilai, akan berfikir. Yang x pandai menilai..akan pertikai.. tak berkudis kat kita org2 mcm ni..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI