Pilihan Makan Malam Menarik Di Hotel Seri Pacific , Kuala Lumpur Sepanjang Bulan April 2017

by - Jumaat, April 07, 2017

Setiap kali Hotel Seri Pacific menjemput aku untuk memperkenalkan promosi makanan mereka , aku takkan lepaskan peluang untuk hadirinya kerana bagi aku , makanan yang disajikan mereka tidak menghampakan sama sekali ! 
Kali ini , untuk sepanjang bulan April di Zende Restaurant ada menu menu menarik menanti anda.. untuk makan malam bersama yang tersayang mahupun rakan rakan. Pastinya tidak akan mengecewakan ! Dengan RM70 hingga ke RM100 seorang, anda boleh menikmati makan malam bermula dari jam 6.30 petang hingga 10.30 malam. Makanlah sepuashati.. tiada siapa yang melarang. 
Apakah kelainan yang ditonjolkan oleh Hotel Seri Pacific kali ini ? Ok.. Ada 3 pilihan. Semi Buffet Combo , BBQ Nite atau Enticing Seafood.  Menarik ? Hehehehe.. Tentu laa.. Tu belum rasa di lidah sendiri ! Pastinya akan datang lagi punya. 
Semi Buffet Combo
Isnin hingga Jumaat , dengan harga RM70 seorang.. korang akan menikmati appetizers dan desserts di meja buffet dan hidangan utama adalah pilihan combo yang terdiri dari selera tempatan atau pun makanan barat ! 
Antara pilihan makanan tempatan yang ada ialah Mee Mamak , Nasi Goreng Omelet , Mee Rebus , Nasi Ayam , Char Kuey Teow , Cantonese Kuey Teow. Manakala selera barat pula terdiri dari Fish & Chips , Pasta Bolo & Napo  , Sandwiches, Lamb Chop, Chicken Chop Cajun dan Choice of Pizza 6" .
BBQ Nite
Setiap Rabu , dengan harga sekepala RM95 korang akan dihidangkan dengan Carribean Jack Beef Steak , Old Bay Marinated Lamb Shoulder  Steak , Grilled Spiced  Spring Chicken , Buffolo Wings , BBQ Beef Ribs dan macam macam lagi. 
Untuk appetizer dan desserts ada pelbagai pilihan untuk dinikmati seperti Chorizo Fundido , Homemade Guacamole , Texas Egg Rolls , Country Red Potato Salad dan Nachos. Dessers lak ,Blueberry  Mousse yang dihidangkan dalam gelas , Mocha Brulee ,Jack Fruits Strudels , Semolina  Pudding , Miniature Pavlova Lemon Cheese Cake dan Macaroons. 
Enticing Seafood
Setiap Jumaat , peminat peminat makanan laut pastinya akan berpuashati dengan pilihan makanan yang dihidangkan.  Hanya RM100 seorang , korang akan menikmati Lobster Terrine with Tarragon Tomato Coulis , Marinated Jellyfish  with Young Mango , Cocktail,  Pam Seared Blackened Tuna with Citrus Salsa , Assorted, Nigiri Sushi Platter , Smoked Salmon , Grilled Flat Head Lobster with Garlic Butter . Safood Otak Otak dan Breaded Soft Shell  Crabs with Aioll Sauce . 











Antara makanan yang bakal menanti anda.. Antara yer.. Ada banyak lagi ! Aku tak sempat amik gambar sebab sedap sangat.. Aku makan dulu.. hahahaha .. Ok.. kalau ada apa apa pertanyaan atau nak buat tempahan , sila hubungi 03-4042 5555 atau email ke fbresv@seripacific.com atau lawati www.seripacifichotel.com.


You May Also Like

3 comments