Terseksa bila 'angin' menyerang !

Aku tak tau apa yang menyebabkan 'angin' sudah menyerang usus aku. Peritnya la rasa.. Tak tidur aku semalaman. Nak update blog pon takda mood. Tangan asyik mengurut perut jer.Mata mengantuk tapi tak leh baring ! Aduhh.. Dah la tu , esok start keje dan wife lak ada meeting penting. Nak tak nak , aku tetap kena jaga budak budak !
Dan nampaknya , kena gi umah mak aku. Aku tak leh jaga diorang kalau aku dalam keadaan gini. Nanti aku mudah cepat naik angin gara gara angin dalam badan. Sian Aariz dan Zahra nanti. Si Qhaliff , tak pe la.. dia sekolah. Leh duduk kat sekolah hingga petang.. hurmmm. 
Kat umah aku senang skit.Mak aku otai dah. Boleh tengok budak budak ni sementara aku terbaring jap. Esok petang ada buffet Ramadan di Kota Seri Emas Golf And Country Club. Hidung selsema dan batuk batuk.. 
Serius.. waktu tulis entri ni, beberapa kali terlelap. Sangat mengantuk dan keletihan ! Bukan senang nak jadi Mr.Mama.. takleh MC melainkan pasangan amik cuti.. hahahah..barulah dapat MC kita ! Gitulah nasib suri rumah.. kan ?

2 ulasan:

  1. Bila ada angin pada perut..atau badan..memang buat kita rasa tak selesa la Abg Ben..kawan PC angkara angin ni..dia sampai tahap pitam semasa memandu nak ke tempat kerja..alhamdulillah masa tu kenderaan tak banyak..sempat dia paut stereng ke tepi..

    BalasPadam
  2. Mencabar...siapa kata kerja dari rumah tak mencabar...kt opis leh ar layan diri...kt rumah layan anak...semua kena buat...utk diri sendiri kena tggu pasangan balik baru boleh lega sikit...huhhh mencabar! Semoga lekas sembuh ben

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI