Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 6 Mei 2017

Aku terjebak juga dengan SPINNER !

Lama dah aku tengok di Facebook.. iklan dia la. Tapi tak terbuka hati lagi nak beli sehinggalah aku ternampak rakan blogger #KBBA9 menjualnya. Aku tunjuk kat Qhaliff.. nak tak ? Dia ni , tunjuk lalang pon dia nak ! Segalanya dia ingat mainan.  Aku beli 3. Sorang satu.. Qhaliff , Zahra dan aku. Hehehehe..


Untuk apa ? Kata orang ni untuk mereka yang jarinya tak reti duduk senyap.. Ada je menda nak dibuat atau nak diusik ! Haaa... Contoh ada yang suka main dengan kunci.. ngan pensil.. ngan rambut.. atau korek hidung ! Haaaa.. Aku tak la tahap korek hidung tu ! Orang la kataa.. bukan aku kataa ! 
Dan aku beli sebab jari aku memang tak leh duduk diam. Kalau tak menaip , satu hal. Kalau tak update blog pon satu hal. Kalau tak usik Aariz pon satu hal.. Haaa.. kalau peewit kat awek pon satu hal gak haaa.. Hehehe.. Tu tipu jer.. hee.. 
Harga ? Murah je.. Ada macam macam jenis tapi kena tau gak.. Ada yang tiruan dan tak tahan lama. Haaaa... Pastu ada yang berat dan ada yang ringan. Yang berat pusingan dia lagi lama tapi tak berat sampai tak larat angkat atau baling kena muka benjol ! Hehehehe.. 
Kalau nak beli , leh beli kat Jean Gallyot. Pm je kat dia.. nanti dia balas. 

4 komen :

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

hahaha...
zaman skarang mmg suma org kena pakai ni..
boleh wat gian skroll smartphone.
try gak ler nnti.

mas saari berkata... [Reply to comment]

Baru tau pasal spinner ni, nampak menarik! Beli kat anak² mesti mereka suka.

Mama Kembar 3 berkata... [Reply to comment]

Si kembar dok mintak gak ni, kalau beli...kena beli tiga lah, tak leh kongsi ni..

Ana Suhana berkata... [Reply to comment]

Jadi trend pula spinner ni ye. Kena cari juga lah nampaknya.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI