Apa yang aku takuti , dah jadi kenyataan !

Hurm.. Nasib baik aku dah buat backup 3 acc Facebook. Bukan leh caya sangat kat FB ni.. tetiba je kena sekat ! Pastu nak dapatkan balik bukan mudah. Banyak prosedur. Kalau lepas , selamat la.. Kalau tak , berkubur. 
Dalam kes aku ni, ada orang report katanya. Hurm.. Punca tak tau.. Aku redha. Bukan kali pertama kena. Kali terakhir kena , 2008. Kemudian aku mulakan semula di tahun 2009. Aku dah kecewa dah masa tu dan malas nak bermedia sosial.. hehehe... 
Gambar-gambar di FB Ben Ashaari tu banyak..  tapi aku dah buat backup juga.. post di Instagram.. Huhuhu.. dan juga dalam laptop..handphone.. Google.. Hehehehe.. Sebab tu aku tak terkilan sangat.. Rileks sudah.. 
3 acc Facebook aku tu sememangnya aku dah pisahkan golongan pembacanya. Tak nak campur campur sebab bila ada yang komen status , pastinya akan ada yang bertekak..  Aku dah baca ragam pembaca ni sejak ada Friendster lagi.. Maka dengan Facebook ni , aku sediakan awal awal.. hehehehe.. 
Cuma aku sayang skit kat akaun kena blog tu sebab 'Followers'nya dah cecah hampir 23k .. Tapi apa nak buat.. takda rezeki aku.. huhu .. 

4 ulasan:

  1. Ramai sgt dah followers tu. Bersabarlah. InsyaAllah ada hikmah yg baik tu.

    BalasPadam
  2. Biasanya kalau 1 akaun kena, mana-mana akaun yang berkait dengannya juga akan kena. ish, fb ni dah kenapa kan? banyak betul akaun fb yang kena ni.

    BalasPadam
  3. Strict juga facebook. Kalau yang tak ada back up account acaner ni...😂😂

    BalasPadam
  4. rmai sgt suka mmbaca kot..hehe..xpe..think positif je

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI