Fidget Spinner mula diharamkan di sekolah-sekolah !

Apaa ?? Biar betul ?? Aduhhh... takkan kot ? Kenapa tak boleh bawak lak spinner ke sekolah ? Apakah salah main spinner ? Takkan nak bawak tasbih gi sekolah ? Ingat tasbih tak leh buat jadi permainan ke ??
Tu diaaaa... mai dahh !
Adoiyai.. letih tul orang kita ni. Diorang nak spin menda ni ok la.. dari diorang dok spin berita macam macam tu ! Serba salah orang kita ni... Ada je tak kena. Dah spinner ni diorang main tanpa perlu gi mana mana pon.. sekurangnya tak pegang gajet.. kan ? Berdunia la gak spinner ni ! 
Cuma jangan la kat dalam kelas pon main ! Ni dah jadi salahguna. Dalam kelas , simpan la... jangan main ! Kalau degil gak.. haaa.. nanti korang dapat notis gini.. 

Ni kat Amerika ni... Kalau kat sana dah disekat , kat Malaysia ni hanya menanti alasan logik dek akal jer ! Hahahaha.. Kalau dah ada alasan , siap laaa.. Oppsss..ada dah satu !
InshAllah , anak anak kita akan beralih kembali main gajet ! Dah semua menda pon tak leh ! Nak main bola , padang bola pon dah dijadikan kawasan perumahan ! Suh gi main futsal jer ! Heehehe.. Entah la labu... Tak suka kat negara ni , gi je duduk kat Antartika !
Bukan korang je pening... aku pun sama dah !

3 ulasan:

  1. Hurmmm kalau disalahguna mmg bahaya tapi pandai²lah main kan, mesti takde masalah punya!

    BalasPadam
  2. blum lagi terjebak dgn spinner ni, mcm best jer..ktanya boleh hilngkan stress..

    BalasPadam
  3. mula mula dgr ingatkan ni alat ganti tasbih..secara elektronik hehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI