Pakat pakat demam batuk...

Zahra , dah ok ari tu tapi dia dok kerap dengan susu botol dia.. dah batuk semula ! Tak nak makan tapi nak susu jer.. Hurmmmm.. Kalau bagi nasi dengan telur goreng kicap , dia ok laa... Tu pun makan skit jer.. 
Semalam bawak gi klinik lagi. Amik nap.. Sebab malam tu dia tak leh tidur. Asyik menangis jer.. Hurm.. ngan aku aku tak leh tidur. Tak pasal pasal aku dapat demam. 
Sian dia... tak leh berenggang ngan aku. Dalam sakit sakit tu pun nak kena tidur ngan aku. Kalau tak kasi , meraung.. Kalau meraung , sampai muntah muntah.. dah satu hal lagi.. Ni aku outstation sehari. Lama dah tak tinggalkan diorang. Semalam tak terasa la sangat kot... Nanti gi New Zealand , 4 malam.. huhuh.. masa tu mesti terasa..
Berbalik pada demam.. aku risau esok ni.. Nak bagi talk dengan keadaan gini.. Hurmmm... Moga segala urusan dipermudahkan esok.. 

4 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.