Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 16 Mei 2017

WAAZU , kelebihan dan kebaikan yang patut diketahui bila membelinya !


Setiap kali keluar bersama anak anak gi makan kat mana mana restoran , seperkara yang merisaukan aku ialah tapak tangan mereka ! Aihh... kadang kadang ,aku naik stress bila tengok diorang berlari sana sini pastu jatuh ( sengaja atau tidak ) ke lantai kotor ! Pastinya tapak tangan tu , 100% melekap di lantai tu. Geram sungguh laaaa ! Cakap la camana pun , diorang buat tak tau. Tunggu aku jadi HULK , baru nak senyap ! Bukannya tak kasi diorang berlari tapi risau faktor keselamatan dan juga kebersihan. Bila datang ke meja makan , terus capai makanan lalu makan.. tanpa kita sempat nak larang ! 
Penyelesaiannya? Guna sanitizer la kan ! Tapi sanitizer ada keburukkannya gak kan? Boleh baca di 5 Hidden Dangers of  Hand Sanitizers. Haaa... Berbau satu hal.. melekit dan tak selesa untuk budak budak nak guna ! Nak tak nak , kena basuh je dengan air biasa jer.. Hurmm.. 
Untuk kaki travel.. gi keluar negara , bila guna tandas.. hurmm.. lelaki terutamanya bila buang air kecil.. Haaa, masalah nak membasuh ! Adehhh.. Takkan nak usung botol besar je kan ?  Kalau buang air besar tu , ok la guna botol besar ! Hahahaha... Perempuan pon gitu gak ! Kan kan ? 
Alhamdulillah , masalah aku selesai ! WAAZU ! Inilah yang aku cari cari selama ini. Tak sangka dengan satu produk je , boleh selesaikan macam macam masalah aku! 

Apa itu WAAZU ?
Waazu adalah cecair pembersih peribadi dan pembasmi kuman yang diformulasikan untuk membersih dan memelihara pengguna terhadap jangkitan bakteria , kulat dan spora dengan penyelesaian antimikrob. Ianya telah diuji secara klinikal di makmal makmal antarabangsa yang diiktiraf dan diakreditasi. 
Memiliki sijil dari FDA , HALAL  serta kelulusan dari  JAKIM Syariah Compliance Panel bagi memastikan Waazu adalah produk yang suci lagi menyucikan yang tidak bertoksik. Pastiya tidak mengandungi Alkohol ! 
Kegunaan  dan kelebihan WAAZU
  • Membantu merawat luka akibat kebakaran
  • Jangkitan terhadap luka 
  • Membersihkan bahagian yang sukar dicuci seperti dibahagian kelangkang
  • Untuk ibu ibu selepas bersalin. 
  • Rawatan selepas bekam
  • Hilangkan bau di ketiak
  • Boleh digunakan untuk berwudhu' / berihram. Tiada bauan.
  • Mereka yang ada bauan badan , boleh guna jugak ! 
  • Jerawat. Spray je ke muka dan tunggu kering. 
  • Khas untuk wanita, guna di bahagian V. masalah kegatalan dan keputihan !
  • Untuk bayi dan kanak kanak yang ada masalah ruam lampin dan jugak cuci permainan mereka.
Siapa yang digalakkan guna WAAZU ?
  • Pekerja Kesihatan seperti di hospital , penjaga  taska , pekerja restoran dan mereka yang selalu berdepan dengan orang ramai.. bersalaman kan ?? Heee.. 
  • Mereka yang bakal melancong .
  • Kaki sukan.. kaki kembara..kaki pancing... apa jua kaki laaa.. asalkan ada sentuhan dan terdedah dengan bakteria mahupun kecederaan... standby satu dalam beg ! 
Aku dimaklumkan yang cipta WAAZU ni bukan sebarangan orang. Seorang doktor pakar.Ada kelayakan serta kepakaran dan pastinya , bukan diambil dari produk luar atau orang lain lalu dijenamakan semula ! Sebab tu , aku nak simpan stok banyak banyak... 
Testimoni boleh baca di web WAAZU. Ada banyak dan macam macam. Dan buat pengetahuan , Datuk Dr. Sheikh Muzaffar adalah jurucakap bagi WAAZU ! Untuk maklumat lanjut , boleh ke :
Facebook : https://www.facebook.com/waazu.my/
Web : www.waazu.my
email ke waazu@waazu.my



11 komen :

YB Shehan berkata... [Reply to comment]

Bguna sangat aben. Mmg dalam beg je ni ha.. Hehe. Kalau drive ttiba ngantuk.. leh spray. Yang paling syok.. sebelum duduk anywhere.. leh spray jgk. Tmasuk toilet..bahahaha...

mas saari berkata... [Reply to comment]

Saya guna kat anak yang alergik dengan cuaca panas, mesti naik ruam badan dia. Pastu dia akan rasa gatal dan mula mengaru, kadang sambil luka. Tapi bila sembur Waazu ni lepas mandi memang dia rasa selesa dan tak gatal² lagi. Bila cuaca panas pun sembur je kat badan dia, so ruam tak akan naik dah.

Memang sukalah guna Waazu, satu keluarga boleh guna.

Mohaz Sue berkata... [Reply to comment]

Memang dah guna dan suka sgt dengan produk ni.. mana2 nak pergi memang bawak. Lagi2 kalau balik kampung..sembur je satu badan, nyamuk tak hinggap dah

Nurzakiah Hanum berkata... [Reply to comment]

maklumat yg sgt berguna
tq

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

betul tu .. kadang susah nak cuci tangan pakai sanitizer bau wangi tu takut lak nak pakai ..

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

berguna juga benda ni, boleh dapatkan

Saidila Abdul Rahman berkata... [Reply to comment]

memang terbaik waazu ....boleh jadi sanitizer pastu paling rasa suprise bila waazu dah pulihkan infection kat mata kucing

Eda Ejai berkata... [Reply to comment]

Macam menarik je.. sesuai sangat la utk yg ade anak kecik cam eda ni.. nak kene ade juga ni.. senang nak bawak ke mana2 kan..

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Boleh rawat keputihan tu menarik...

Nazlee Ismail berkata... [Reply to comment]

Menarik. Boleh beli simpan utk keperluan mendesak.. org lain guna masa travel. Aku akan gunakan masa pi mancing atas bot yg xde tandas.. spray tut dgn selamat dan bersih.

Dura Norell berkata... [Reply to comment]

Terima kasih utk info produk ini. Memang menarik dan bergunađź‘Ť

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI