7 Kesalahan Utama Lalulintas Yang Akan Didenda Di Mahkamah !

Fuh.. ramai buat ni ! Hahaha.. aku pun buat gak laa dan kerap kena marah ngan wife ! Nampaknya , pasni tak berani dah nak buat.. hahahahah.. Bukan risau naik ke mahkamah tapi elakkan dari berlaku kemalangan ! Kan kan ? 
Ok... Ni aku dapat maklumat mengenai kesalahan lalulintas yang akan didenda di mahkamah dan samna tanpa budi bicara dari group whatsapp ! Huhuuu... Apakah kesalahan tersebut ? 

Kalau korang nampak dan nak buat aduan terus , sila amik gambar.. rekodkan lokasi dan masa kejadian lalu whatsapp ke +60115115252 ! Heheehhe... aku tauuu.. mesti ramai nak amik gambar mereka yang masuk ke laluan kecemasan dan potong garisan berkembar , kan ? Huhuhuh...

Ok.. buat rakan rakan yang nak balik ke kampung , sila memandu dengan cermat. Ngantuk , sila berenti yer.. Jangan paksa diri ! Biar lambat , asalkan selamat. Semoga selamat pergi dan pulang yer..

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.