Apa ??? Akaun Instagram aku kena 'disable' ??

Tiba-tiba aku dapat email berbunyi begini !

Hampeh !!! Unta padang pasir mana report ig aku ni ??? Punya la berhemah aku punya posting.. boleh kata post pasal  gitu ! Puihhh.. aku sumpah jugak jadi biawak komodo nanti ! Aku try klik 'make Rerport on here' .
Aku was was jugak sebenarnya. Tapi tak pe.. aku try.. Pada masa sama gak , aku check dari mana email ni datang.. 
Instagrammail.com ??? Biar betul ? Takkan kot.. Aku check email email lama aku bersama Instagram. Dulu rajin aku beremail dengan Instagram ni.. heheehe.. Nasib baik masih ada email email cinta dari mereka.. 

Huhhh... Nyaris aku terkena gak ! Huhuhu.. Jilake punya manusia.. Ada je cara diorang nak hack akaun kita ! Korang , hati hati yer.. Aku pasti sangat hari ni diorang hantar banyak email secara rawak... 
Aku sumpah diorang ni jadi papan kekunci budak tadika di Mogadishu !

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.