Laman web Cosmoderm terkini lebih mesra pengguna dan Promosi Raya yang gempak !

by - Jumaat, Jun 09, 2017

Dikala harga barangan meningkat naik , Cosmoderm memahami penggunanya dengan senantiasa mengadakan jualan murah demi membantu penggunanya yang berpendapatan kecil tapi senantiasa utamakan kesihatan dan penjagaan kulit terutamanya. 
Aku senantiasa 'ditanya' oleh mereka yang berminat dengan produk produk Cosmoderm setelah dapat tahu kebaikan dan kelebihan produk Cosmoderm berbanding produk lain , lebih lebih lagi melibatkan muka ! Hehehehe.. 
Aku , kalau nak check samada betul murah ketika 'sale' atau tak , aku check produk kegemaran aku.. Deep Heat Lotion ! Dan Deep Heat Lotion ni memang kegemaran mereka yang kaki sukan dan kaki lenguh malam malam ! Hahahaha..  Sila la pakai selepas mandi.. dan tunggulah kesannya ! Lenaaa tuu sampai pagi ! 

Kan ? Murahh.. Haaa ! Apa lagi , beli secara online la ! 
Bercakap mengenai beli secara online ni , Cosmoderm senantiasa mengambil berat permintaan pengguna setia mereka. Terkini , mereka telah menaik taraf laman web mereka dengan menjadikannya lebih mesra pengguna terutama buat mereka yang 'kurang arif' dengan selok belok pembelian secara online. 
Mudah sangat nak membuat pembelian secara online ni. Pilih je produk mana kita nak , pastu klik 'Add To Cart'. Bila dah abis memilih , klik je 'Check Out'. Pastu , di ruangan Shopping Cart.. isi je segala butiran dan pastikan betul sebab penghantaran produk kita tu , mengikut alamat yang diberi. Salah tulis , akan ada insan bergumbiraa dengan produk kita beli tu. Hahahaa.. Maka , sila isi betul betul yer ! 

Cara pembelian , mudah sangat ! Ada beberapa cara.. antaranya Cash Deposit , Internet Banking atau MOLPAY.  3 Bank terbesar boleh guna. Maybank , CIMB dan Bank Islam. Satu lagi cara , bayar CASH di 7 Eleven ! Mudah, kan ? Haaaa.. aku kata dah. Kalau malas nak keluar gi premis berdekatan , beli banyak banyak secara online ! Dah buat pembayaran , korang leh track parcel korang di laman web rasmi Cosmoderm. 


Bagi aku , paparan terkini laman web Cosmoderm bukan saja mesra pengguna tapi lebih direct. Tak banyak 'pusing pi pusing mai' hingga mampu membuatkan pengguna tergaru kepala. Macam masuk ke Guardian atau Watson.. jalan je ikut lorong.. pilih barang dan bayar ! Senang gitu. Simple , menarik dan tak menyemakkan. 
Warna putih sebagai warna latar tu membuatkan laman web Cosmoderm nampak 'mahal'. Penggunaan warna pun tak banyak membuatkan mata tak pedih dan penat. Maka , pengguna terus fokus pada tujuan asal iaitu membeli seberapa banyak produk Cosmoderm dan simpan buat stok jangka panjang ! Bukan senang nak dapat harga murah cam sekarang ni.. kan kan ? Maka kaut selagi boleh kaut ! Hahahaha.. 

Ahaaa.. apa lagi ? Sila ke www.cosmoderm.com.my dan tengok sendiri laman web Cosmoderm ! Pastu sila komen dan bagitau pendapat korang di ruangan komen ni ehh.. hehehe. Dan jangan lupa , belikan set Umrah dan Haji. Hadiahkan pada saudara mara atau kawan kawan yang nak ke Tanah Suci. Dapat pahala woo kita !



Cosmoderm bermula sebagai impian pakar industri kosmetik pada 2001 untuk membina jenama produk penjagaan kulit dan badan yang berkualiti , diformulasi dan diperbuat di Malaysia. Harga mampu milik serta kelulusan halal merupakan pilihan untuk pencinta kulit di Malaysia. Kini, Cosmoderm telah berada di dalam 2000 farmasi, kedai kesihatan dan klinik di seluruh Malaysia termasuk pasaran Singapura dan Lebanon. Cosmoderm menggunakan bahan aktif tulen dan berkualiti tinggi seperti Vitamin E dari Eropah, Minyak Tea Tree dari Australia, Co-Enzyme Q-10 dari Jerman dan herba tradisional seperti Manjakani dari Malaysia. Semua produk Cosmoderm berkesan dan selamat untuk digunakan oleh seisi keluarga dan dibuat tanpa paraben.
Matlamat Cosmoderm ialah untuk menjadi jenama halal pilihan di ASEAN serta negara muslim yang lain pada tahun 2020.

You May Also Like

20 comments

  1. Memang mesra pengguna, mudah nak membeli belah.

    BalasPadam
  2. Lagi mudah nak shopping brg Cosmoderm ni..best!

    BalasPadam
  3. Harga mampu milik set umrah & haji tu beli guna sendiri pun ok jugak tu...

    BalasPadam
  4. Bagusnya dh ada pay cash @ 7e juga

    BalasPadam
  5. Wah. Menarik..

    Nk kna beli set travel tu utk mak abah nk g haji nt..

    BalasPadam
  6. Inilah masanya nak shopping dengan Cosmoderm..

    BalasPadam
  7. umminani memang beli online jer.jimat banyak, compare beli di kedai

    BalasPadam
  8. lebih senang macam tu kalau boleh byr guna 7E or molplay sebab tak semua orang ada internet bankin

    BalasPadam
  9. Ohh boleh bayar cash kat 7E, sesapa yg tak suka online payment ada laa pilihan camtu, good!

    BalasPadam
  10. Wow..mudah. Lebih senang nak bayar. Eh ada set la..murah..

    BalasPadam
  11. Nice, beautiful, safe and user friendly. Good job Cosmoderm!

    BalasPadam
  12. ni yang nak beli ni..sebab dah senang

    BalasPadam
  13. murahnya!! nak try beli jugak, yg untuk eczema tu yg mne ek abg ben? lupa dah

    BalasPadam
  14. Saya cadangkan buat macam lazada guna application. Lepas tu guna sistem pembayaran online. Kalau dah kaya buat la affiliate sekali hehe.

    BalasPadam
  15. belum penah lagi try beli online..

    BalasPadam
  16. mudahnyaaa cosmoderm new look ni. boleh dah continue pakai tea tree shower dia

    BalasPadam