Muhammad Aariz Iman .. 9 bulan !

Besar dah dia ni... Tiap kali tengok dia, mengundang nak gomol pipi dia. Tapi Aariz tak macam abang dan kakak dia.. Sejak kenal orang ni, tak nak kat orang. Senyum jauh sekali. Muka cam muka bapak dia jer. Masam ! Tapi bila senyum . cair laa awek awek hijabista tengok ! Cam bapak dia gak la..
Berat , 9kg.. tinggi 73cm. Sihat tubuh badan.Alhamdulillah. Kuat gelak. Mudah senyum. Suka mengeledah almari buku. Tapi tak semanis abang dia.. Abang dia , Qhaliff.. senyum sokmo dari kecil.. 
Dia kalu bangun tidur , aku jadi manusia paling sibuk di dunia ! Huuhuh.. Kena dukung je dia. Kalau letak , tau tau sampai dapur dah.. Kalau tandas tu ,memang kena tutup je pintu dia... Bahaya tul dak sorang ni.. 
Tunggu dia pandai cakap dan berlari.. Confirm kaki gaduh ngan abang dia.. Permainan banyak ! Abang dia punya koleksi.. harga serupa daddy leh kawin ngan anak dara lepasan IPT gituu. Hahahaha..

4 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009