Satu kepuasan akhirnya !

40 tahun dah , setiap kali raya.. tonton program raya di kaca tv. Dan sejarah tercipta akhirnya , aku terlibat juga dalam program raya ! Adududu.. dan sekarang tengah promo di kaca TV berulang kali. Huhuhuh..
Tersenyum tengok... Rezeki subuh hari.. Terbuka rangkaian BERNAMA TV , 502.

Hehehe.. Besar tuuuuu.. Alhamdulillah. Terasa la pengorbanan selama 9 tahun bergelar blogger menjadi kenyataan. Pasni ternanti satu lagi sejarah bakal tercipta. Segalanya selepas raya nanti. Mana tau , rezeki muka aku terpampang di billboard lebuhraya lak ? Haaaa.. Ikutkan dah merasa dah tapi takde rezeki masa tu.. terpampang di farmasi farmasi besar je.. Ok la dari takda kan ? Huhuh..
InshaAllah.. moga ada rezeki pasni.. 
Doa doa kan yer..

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.