Aariz , 10 bulan ! Aku terpaksa sekat dah..

Sekejap masa berlalu. 10 bulan dah si kecik ni... Hahahaha.. Bila dah masuk 10 bulan ni , dia punya ragam.. perghhhh.... Yang pasti ada 2 tempat dia suka main. Satu , almari buku. Dia suka punggah buku buku kat situ. Dan yang kedua , tangga. Hurmm.. Kalau tak dapat panjat tangga , dia mesti nak marah punya. Adehhh...
10 bulan si Aariz ni , persamaan setahun lebih si Qhaliff. Dah mula melangkah selain merangkak laju. Tapi gigi takda lagi.. hehehe.. Makan ? Hurmm.. pantang tengok orang mengunyah.. terliur dah dia ! Tapi tak boleh kasi laa...
Pasni leh jalan...abis laaa daddy.

2 ulasan:

  1. Huhuhu.. Makin lasak la aariz lepas ni..

    BalasPadam
  2. Alaaa besar dah dia, dah panjang akal dah tu!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI