Aku beli Coca Cola bukan untuk minum tapi...

Lama tak minum... teringin tapi tak nak laaa ! Hahahaha.. Dalam usia aku gini , aku kena pantau kesihatan ! Ramai dah tumbang di usia aku ni.. huhu... Punca? Hurmm.. jantung biasanya ! Aku belum check lagi tahun ni.. nanti check ehhh.. Tunggu doktor cun tolong check. Mesti dup dap  jantung aku dan tekanan darah stabil ketika tu ! Hahahaha.. 
Oh... berbalik pada Coca Cola ! Haa.. nak buat apa ??? Hehehe.. nak diceritakan aku tertonton la satu video kraf 5 minit tu.. terus aku nak cuba ! Bukan apa.. aku dah abis sental dah bilik air atas aku tu tapi tak berpuashati ! Tak tau apa kekurangannya tapi bila panggil bibik harian datang bersihkan , berkilat la pulak ! 
Ok.. aku nak cuba ! Betul ke cara ni berkesan ? Aku keluar gi kedai runcit dan beli Coca Cola. Fuh , dulu.. zaman remaja aku.. aku leh je bedal sebotol ni selamba je! Tapi sekarang , tak berani dah weh.. hahaha... 
Pastu sampai rumah , aku cari colgate ! Hehehe.. Jumpa ! Mesti bini aku sayang punya laa kat aku pasni ! Hahahaha.. Biasanya dia komen kaw kaw ! Tandas bawah dia jaga.. memang bersinar laaa.. Atas tu bukan tak bersinar.. cuma tak menyerlah kesinarannya.. hehehee.. Pasni dia mesti kasi tabik hormat punya kat aku.
Dan operasi bermula... aku ikut la cara dia kasi tu.. Imej kat bawah ni ,dari video tu. Aku tak sempat nak amik gambar. Anak dok sibuk nak ikut.

Oooo.. patut laa ! Haahhahaha.. Bila aku buat , buih dia banyak kuar ! Huhuhu.. Apahal ? Pastu aku campur dengan colgate.. Haaa.. dan aku goncang laaa ! Hahahaha.. Sekali bOoommmm ! Meletus keluar ! Abis bersepai sinki.. heheheh.. 
Sebelum wife keluar dari bilik.. aku cepat cepat naik bilik air atas ! Aku memandang dinding dengan senyuman ganas ! Siap la korang pasni ! Aku mulakan operasi... Huhuhuh.. Abis satu dinding bilik air aku simbah dengan air coca cola tu ! Kemudian aku berus ! Waahhhhh , putihhhhh ! Waduhhh waduhhhh... Ni kalau aku minum coca cola pastu berus gigi sekali , mesti ala ala scaling gak eh ? Putih ni nanti gigi aku ! Leh cuba nanti.. haahaaa.. 
10 minit kemudian.. Bilik air aku seperti baru dibersihkan oleh 10 orang ! Waaaaa.... Cayalaahhh ! Korang try la kalau tak caya.. Kalau tak jadi , korang minum je la coca cola tu.. 

5 ulasan:

  1. Coca cola tu pun kalau tak silap boleh putihkan mangkuk tandas...huhuhu..syabas berjaya..

    BalasPadam
  2. Wah ben DIY nampak...hahhaha takut nak letak colgate nanti bom sinki juju hahahaha

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI