Jumaat, 25 Ogos 2017

Dah semakin kering tapi..

Nak guna cara tradisional atau moden ? Hurm.. nasib ada duit skit. Bawak gi klinik... RM180 kena bayau ! Huhuhuh... Money money. Takpe la.. duit leh cari. Anak nak dapat baru , bukan mudah. kan kan ? Huhuh.. Jangan berkira dengan anak anak..
Semalam... Qhaliff panggil aku. Baru nak tunai hajat. Terbantut..
" Daddy.. darahh.. ". Jerit Qhalff di luar pintu tandas.
Aku keluar. Tengok badan dia.  Mak dia , dah pengsan kepenatan. Seharian 'bertugas'.  Dia lari gi opis jap sebab ada urusan ASAP. Hurmm.. nak kata apa dah.
Aku sapu dengan losyen Cosmoderm. Hilang gatal dia dan baru dapat tidur lena dia. Sian dia.. hurmm..
Dan siangnya, mak dia letak ubat. Minggu depan dah raya. Mak dia dah bg hint untuk pulang beraya jer.. Hurm... tak bagi kang , berair di pagi raya. Letih nak pujuk aku.. Ecececeh... Dah kawin.. beranak pinak.. letih la sana sini yer ? Masa bercinta.. tak letih yer ? Opkoss laaa. Masa bercinta , komitmen masa dating jer. Sekarang komitmen pada keluarga dasat wooo.. Jangan samakan yer ! Haaa.. sentap dah ni... Hahaha..

Doa doakan yer cepat sembuh... Ajak gi sana sini dia.. Huhuh.. Ni lom bersunat ni. Kalau bersunat lagi boring terbaring je atas tilam.. huhuh.. Teringat abang aku.. lepas sunat, esoknya turun padang gi main bola ! Adeh...

6 komen :

Lulu Caldina berkata... [Reply to comment]

semoga cepat sembuh qhaliff :(

IQ = Izyan Balqis berkata... [Reply to comment]

Cepat sembuh qhaliff...insyaAllah..cepat sembuh nanti

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Dah boleh sapu beras tumbuk+daun cermai tu abg ben..biar terus kecut campaknya...moga Qhaliff cepat sembuh ya..

dorsett pink berkata... [Reply to comment]

alhamdulillah. semoga qhaliff cepat sembuh

mas saari berkata... [Reply to comment]

Bila dah kering tu lagi gatal dan kena jaga sebab kalau tak akan tinggal parut.

Emarieys berkata... [Reply to comment]

Moga cepat sembuh abang qhaliff

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI