Persediaan demi persediaan untuk ke New Zealand

Pengalaman lepas aku jadikan pengajaran ! Aku takda kenangan di sana.. Seoul , Osaka , Paris , Toulouse , Perth... sekadar gambar dan memori di dalam otak jer ! Hurmm. kerugian ! Kali ni aku tak nak lepaskan ! Apatah lagi aku dan rakan blogger bakal menjelajah sendiri di New Zealand yang mana agensi Ikhlas Tours yang berada di sana , menguruskan segalanya. 
Teruja ! Tak sabar ! Tapi pastikan segala persediaan dibuat dengan terperinci. Tak nak ada masalah di sana nanti. Dan , Alhamdulillah.. 3 orang rakan blogger yang bakal ke sana juga memainkan peranan masing masing. InshaAllah , kenangan manis akan tercipta... Huhuh..
Aku.. masih mencari gajet gajet untuk di bawa ke sana .. 

Lama dah aku cari menda ni. Akhirnya jumpa ! Aku pernah nampak jual di Facebook tapi malas aku nak beli. Aku lebih suka pegang dan beli. Hehehehe.. Tu pun kena 'kencing' gak. Hahahaha.. Nasib badan la.. Janji aku puashati. 
Ada sebulan lagi. Tak sabar nak jejakkan ke negara yang lama dah aku idamkan nak pergi. Kalau berjaya Kembara ni.. aku nak ke Turki atau ke Sepanyol lak.. huhu.. InshaAllah.. kalau ada yang sudi sponsor.. heeee..

5 ulasan:

  1. Moga dipermudahkan segalanya. Ambik gambar dan video cun² nanti ek, tak sabar nak tengok!

    BalasPadam
  2. Dok cari juga gajet mcm sotong tu...Mahal tak?

    BalasPadam
  3. Seronoknyaa, semoga dipermudahkan urusan..

    BalasPadam
  4. NZ mmg cantik alhamdulilah bangga kbba9 dpt pi syukur

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.