Jumaat, 8 September 2017

Secekal daddy ! Katanya laa..

Jatuh semalam dari katil. Dia nak merangkak turun. Biasanya boleh je turun sendiri tapi disebabkan disangka ada yang menyambut dia , maka dia main turun gitu. Dan.. Hurmm.. Biasanya aku tak letak atas katil tapi wife balik petang tu , dan dia nak menyusu.. tinggal jap je...terus berlaku insiden tu. 
Kecederaan ? Luaran takda tapi aku syak hidung dia. Muntah pon takda. Pastu lasak balik. Merangkak sana sini. Berjalan sesekali. Dah berani berlari anak dah dia ! Hurmm..
Pagi tadi. Aku tengok hidung dia. Aku guna cotton bud untuk check. Ada darah beku. Hurmm... Aku bersihkan lubang hidung dia. Meronta ronta tak kasi. Ni kalau masih berdarah ni , kena gi check doktor gak la.. 
Hurm... dalam ketiga tiga beradik ni, dia laaa yang paling lasak. Tapi boleh nampak gak la.. dia yang bakal jadi pak lawak di rumah ni. Dia lebih ceria berbanding kakak dan abang dia... buat masa ni la.. 

3 komen :

Nurzakiah Hanum berkata... [Reply to comment]

singgah jumaat

mas saari berkata... [Reply to comment]

Alaaaa sian dia! Moga takde yang serius, Aariz kuat kan?

Lynda Che Lah berkata... [Reply to comment]

Akal baru.tp kena lebih bg tumpuan la kan sebab dah mcm2 akal tu.harap tak serius darah kat hidung tu.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI