Secekal daddy ! Katanya laa.. - BEN ASHAARI

Secekal daddy ! Katanya laa..

Jatuh semalam dari katil. Dia nak merangkak turun. Biasanya boleh je turun sendiri tapi disebabkan disangka ada yang menyambut dia , maka dia main turun gitu. Dan.. Hurmm.. Biasanya aku tak letak atas katil tapi wife balik petang tu , dan dia nak menyusu.. tinggal jap je...terus berlaku insiden tu. 
Kecederaan ? Luaran takda tapi aku syak hidung dia. Muntah pon takda. Pastu lasak balik. Merangkak sana sini. Berjalan sesekali. Dah berani berlari anak dah dia ! Hurmm..
Pagi tadi. Aku tengok hidung dia. Aku guna cotton bud untuk check. Ada darah beku. Hurmm... Aku bersihkan lubang hidung dia. Meronta ronta tak kasi. Ni kalau masih berdarah ni , kena gi check doktor gak la.. 
Hurm... dalam ketiga tiga beradik ni, dia laaa yang paling lasak. Tapi boleh nampak gak la.. dia yang bakal jadi pak lawak di rumah ni. Dia lebih ceria berbanding kakak dan abang dia... buat masa ni la.. 

3 ulasan:

  1. Alaaaa sian dia! Moga takde yang serius, Aariz kuat kan?

    BalasPadam
  2. Akal baru.tp kena lebih bg tumpuan la kan sebab dah mcm2 akal tu.harap tak serius darah kat hidung tu.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.