Scott's Malaysia bawa program ‘Bright Little Explorers’ ke Kidzania.

by - Khamis, Oktober 19, 2017

Baru baru ni , Scott's Malaysia dengan kerjasama Kidzania Kuala Lumpur telah memberi peluang pada anak anak kecil yang bijak pandai ni untuk mengembara ke dunia 'orang dewasa' seperti mengalami sendiri dunia pekerjaan dan sebagainya. Ini satu usaha yang bagus dari Scott's Malaysia dan Kidzania sendiri. 
Yearghh... setiap ibu bapa tau perkembangan anak anak mereka yang mana zaman ni adalah sangat berbeza dengan zaman kita dulu.. Mereka hidup dalam era digital yang sangat mencabar. Maka dengan itu , kita wajar berikan mereka infomasi serta pengalaman yang betul dan sebaiknya. 
Maka dengan itulah Scott's Malaysia ( Scott's ) , sebahagian dari GlaxoSmithKline (GSK)  Consumer Healthcare Sdn. Bhd mahukan anak anak champion ni merasainya sendiri di Kidzania Kuala Lumpur. 



Antara produk Scott's yang Qhaliff suka sangat... Scott's DHA Gummies yang mana kaya dengan Omega 3 bagus untuk membantu mempertingkatkan lagi perkembangan otan serta penglihatan matanya.Kajian menunjukkan  90% perkembangan otak kanak kanak sebelum berusia 6 tahun lagi.

Di pelancarannya baru baru ni , Scott's dengan programnya ' Bright Little Explorers' berasakan kerjasama dengan Kidzania Kuala Lumpur bertepatan dengan hala tuju program mereka yang mengutamakan kanak kanak bagi memastikan mereka membesar dalam persekitaran positif serta membina skill skill yang bermanfaat buat mereka. 
Bermula November 2017 hingga Februari 2018 , Scott's akan beri peluang pada ibu bapa untuk tebus satu tiket dewasa dan satu kanak kanak untuk ke KidZania  Kuala Lumpur dengan cara kumpulkan 6 stamps. Untuk maklumaT lanjut , sila lawati  Scott’s Malaysia’s Facebook Page.

You May Also Like

4 comments

  1. nasib anak kecik lagi, kalau tak memang nak suruh anak join jugak, program ni memang bagus untuk perkembangan otak kanak2

    BalasPadam
  2. Seronok Qhaliff dapat Scott Gummies. Kalau anak² dapat join aktiviti kat Kidzania memang sukalah diaorang.

    BalasPadam
  3. Bila la agaknya Sal nak dapat peluang gini pulak...memang pembeli tegar Scott's sbb anak anak suka sangat sangattt....

    BalasPadam