Tahniah Sinar Pagi !

Sebelum ni , aku pernah kritik Sinar Pagi yang mana penyampai terdiri dari Salleh Yakob dan sapa tah... tak ingat aku. Kemudian bertukar ngan geng Sepahtu.. pergh , lagi teruk ! Makin buat aku nak bertukar ke channel lain jer. Bila lagu berkumandang , aku kembali dengar Sinar. Hahahahah.... Apa nak buat , old timer la katakan. 
Tapi kebelakangan ni.. aku rasa dah berbulan gak la.. aku je tak perasan mungkin... Sinar Pagi yang terdiri dari team Sepahtu ( Shuib , Jep dan Rahim ) bertambah bagus dan matang. Tiada lagi sembang kosong.. gelak syok sendiri dan mengarut tanpa hala tuju. Sekarang , berisi dan kehadian tetamu jemputan terdiri dari pakar motivasi dan ustaz juga sangat bermanfaat ! 
Aku harap , mereka dapat banyakkan lagi info info dan kurangkan la jemput artis artis dok promote album tu.. Jemput pakar bahasa ke... tak kisah la apa pakar sekali pun... asalkan pakar dan berguna maklumat untuk pendengar.. Secara tak langsung , mereka sendiri pun dapat ilmu kan ? Maklumlah, penyampai radio ni kena 'berisi'... kan kan ?
Sekali lagi.. tahniah buat team Sinar Pagi dan juga buat penyampai Sinar yang lain.. Anda terbaik !

5 ulasan:

  1. bab pengisian masa sinar pagi, memang best..

    cuma..
    dorang (sepahtu) tak pandai nak communicate dengan caller..
    macam cepat mati kata..

    kena belajar tang tu..

    BalasPadam
  2. pagi2 selalu jgk dgr diaorg..best bila bukak Meja Bulat dgn Kaunter Aduan..hari Jumaat tu pelengkap sesi dgn DMFK

    BalasPadam
  3. Salam kenal

    http://www.mygreencanyon.com/2014/08/biaya-body-rafting-green-canyon.html?m=1

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI