Whatsapp 'down' ! Bayangkan jika..

by - Jumaat, November 03, 2017

Kecoh sedunia ! Baru Whatsapp down.. belum internet yang down kan ? Kalau internet down , handphone canggih manggih bernilai ribuan ringgit itu tiada maknanya. Maka berpakatlah semua berhuhu depan handphone.. selfie muka  monyok masing masing !
Ada yang tak kisah Whatsapp down. Tapi bagi aku dan rakan rakan blogger lain, whatsapp down memang kacau jap laa.. Maklumlah , kami berurusan dengan agensi agensi advertising ni melalui Whatsapp je. Mudah , cepat dan pantas ! 
Bila whtsapp down gini , baru kita sedar... sememangnya ramai pengguna internet menggunakan Whatsapp untuk berurusan hal dunia. Bila takda , abis cuak semua ! Yelah , ada yang sedang deal bisnis.. ada yang sedang call bonda tersayang... bervideo dengan awek dan ada yang sedang track si tersayang ke mana menyorok ! Hehehehe.. 
Aku tak dapat bayangkan jika dunia tanpa internet ! Boleh mati keras ramai insan insan wooo.. kan kan ? Handphone mahal cam Iphone tu , jika takda internet umpama telefon botol air je.. Takda apa maknanya pon.. kan ?
Jam 5 lebih petang .. baru ok balik Whatsapp. Pasni kena standby back up aplikasi chat... apa cadangan korang ? Yang bagus la.. 

You May Also Like

1 comments