Sabtu, 14 Januari 2017

Raikan pasangan tersayang di Dinner In The Sky Malaysia !

 

image

Satu pengalaman yang tak patut dilepaskan sementara ada di negara kita ni iaitu makan malam di restoran terapung di langit terbuka !

Heee… cam sedap je bunyi dia kan ? Hahahaha.. Tapi itulah yang aku rasa semalam ! Secara jujurnya aku ni sebenarnya agak takut dengan ketinggian namun aku keringkan hati dan ikut naik juga ! Tertanya gak aku apakah akan dapat aku menikmati juadah bila di atas sana nanti ? Huhuh.. tinggi kot ! Walaupun cuma 45 meter atau setinggi tingkat 12 ,  bagi aku tu dah cukup tinggi. Aku tak nak bicara soal negatif di sini.. semua tu kehendak Allah ! Lebih baik aku menikmati keindahan bandaraya Kuala Lumpur di malam hari selepas hujan ! Hhuhuh..

Oh ya.. ada video viral pasal Dinner In The Sky ni yang negatif kan ? Tu fake video yer.. Jangan percaya sama sekali ! Biasalah laa kaann ! Heee..

Bagaimana rupa bentuk Dinner In The Sky ?

Keselamatan adalah paling utama ! Dan pastinya mereka yang ikut sama berada di meja makan ni , jenis manusia beradab dan berdisiplin punya ! Hee…

image

Dari jauh. Meja makan ditarik dek kren.

image

image

Dari dekat. Meja makan dan kerusi.

Amacam ? Best tak ? Best ok ! Aku duduk terus. Tak pikir panjang dah. Dengan perut lapar , pastinya makan malam kali nii adalah dari chef terbaik punya ! .. Ditambah lagi dengan baru lepas workout ! Hehehe..

Ok.. sedap ke ? Seperti biasa.. ada pembuka selera , hidangan utama dan pemanis mulut ! Semuanya tip top sangat !

image

image

image

Ok.. Jom naik ! Hahahahaah.. Aku buat Go Live Facebook masa ni. Dan ramai rakan rakan , gayat ! Hahahaa…

Dan makan di langit malam ! Wowwwww.. romantik gituu.. hahaha.. Pastinya makanan akan bertambah lazat gituuu.. heeee…

image

image

image

Amacam ? Kalau nak tengok video dia , boleh tengok di SINI. Heee… Harga seorang ?  Info mengenai Dinner In The Sky Malaysia ni boleh check di web mereka , Dinner In The Sky Malaysia.

Terima kasih buat En. Zain Azrai , Pengarah Matic kerana sudi menjemput saya untuk merasai pengalaman sekali seumur hidup. Kalau wife nak rasa , boleh gi sekali lagi tapi dia penakut ! Hahahaha…

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI