SHAKLEE pilihan ku..

1:15 PG
  Umur dah lebih 40 tahun. Kesihatan mau jaga. Makan memang cukup Seperti yang aku bagtau sebelum sebelum ni , aku amalkan jus sayur , det...

MOANA best giler !

12:51 PG
  Aku ingat tak best ! Hahahaha.. Sekali tu aku layan setelah takda cerita best nak tengok. Aku dan Zahra ! Masing masing sangap di kala s...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI