Isnin, 31 Julai 2017

Fobia dah aku !

Di rumah... Zahra masih tak serik. Tapi nampak ada sedikit ketakutan atau fobia bermain di lokasi dia jatuh tu.. Hurm.. tapi keaktifan tidak berubah. Menari dan berlari. Kekadang jantung aku macam nak terhenti berdegup bila tengok dia berlari sana sini ! Dah di larang , tak jugak makan !!! 
Hurm... ada cara mudah untuk diorang duduk senyap tapi 'tak direstui' ramai pihak... Camana tu ?
Kasi je handphone kat diorang. Terus duduk baring sebelah kita ! Tapi tak sihat la kan ? Hurmm.. susah la gini ? Serba tak kena kan? Si Qhaliff nak belajar. Si kecik merangkak sana sini. Mengutip satu hal. Si isteri nak mengemas rumah. Aku pun pada masa sama nak uruskan 'kerja' aku atau dapur tak berasap la ! Arghhhh..
Buat jadual ? Hurmm.. atau berenti terus 'kerja' ? Cari kerja lain ???  Hurm... 

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI